Ότι γυαλίζει δεν είναι Χρυσός. Και στην Ζούγκλα της Ενημέρωσης δεν Βασιλεύει η Αλήθεια,γιατί οι Μαϊμούδες-ιές, είναι τα Πιο Επικίνδυνα Αρπακτικά! Το περιεχόμενο του BLOG ευελπιστώ να είναι η ΤΡΙΤΗ ΜΑΤΙΑ για τα όσα συμβαίνουν εντός και εκτός του κύκλου, αντικειμενική, χωρίς φόβο,πάθος και υστεροβουλία. Γιατί οι ΦΥΛΑΚΕΣ & ΚΡΙΤΕΣ κρίνονται... adena.gr@gmail.com
Τρίτη 26 Μαΐου 2009
Η ευγένεια και εξυπηρέτηση στο LA COSTA δεν είναι προτεραιότητες!
Το ίδιο και η παροχή νερού στα μισοάχρηστα ντους...
Κυριακή 24 Μαΐου, και η κυρία μπροστά μου πληρώνει στο καλοθρεμμένο Πακιστανό-εισπράκτορα το υποχρεωτικό αντίτιμο για την ξαπλώστρα, δίνοντας και μερικά δεκάλεπτα η εικοσάλεπτα. Η ανταπόκριση του υπαλλήλου, άμεση." Το ψιλά, να τα δώσεις περίπτερο. Τι με πέρασες εγώ".
Λίγο αργότερα κάποιος άλλος "πελάτης" ρωτάει την σερβιτόρα, γιατί δεν έχει νερό στην ντουσιέρα. "Κι εγώ που να ξέρω", του απάντησε κοφτά (αλλά) ορθά.
Πως όμως εξυπηρετούνται χωρίς νερό , μερικές χιλιάδες πελάτες μιας Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Επιχείρησης?
Η απάντηση σε λίγο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου