Επισκέφθηκα(αυτοπροσώπως) το συγκεκριμένο Υπερ-Κατάστημα, και ιδίοις όμμασι εξερεύνησα αφενός για την Υπερ-φουσκωμένη τιμή της Γαλοπούλας, αφετέρου για την περίπτωση του λάθους (κι οι Γάλλοι άνθρωποι είναι), εαν υπήρχε στις εισόδους του καταστήματος και στο τμήμα αλλαντικών, κάποια ανακοίνωση για "τυπογραφικό λάθος". Όπως δείχνουν οι φωτογραφίες, πουθενά ούτε κίχ ούτε sorry.
Στην συνέχεια (μεσημεράκι της περασμένης Πέμπτης) το adena-gr έστειλε και την καταγγελία του Σκοπελίτη με e-mail info@efpolis.gr στη Γ. Γραμματεία του Καταναλωτή (και υπ' όψιν του νέου αφεντικού Δικηγ.Δ.Σπυράκου). Τι αποτέλεσμα έφεραν όλες οι προσπάθειες μας για να σταματήσει η (κλασική κι επαναλαμβανόμενη τακτική της αλυσίδας) παραπλάνηση των καταναλωτών? Σε λίγο, αλλά για του λόγου το αληθές δοκιμάστε κι εσείς να αγοράστε σε κάποιο ΚαρφουρΜαρινόπουλο γαλοπούλα Foyantre Υφαντής με 6,69 και τα λέμε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου