Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο Εταιρίας Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης

Η Εταιρία Παροχής Αερίου Θεσσαλονίκης έχει στην ιστοσελίδα της αλλά και στο αντίγραφο του λογαριασμού τον τηλεφωνικό αριθμό του κέντρου εξυπηρέτησής της.
Παρ' όλα αυτά, το τηλέφωνο δεν απαντάει ποτέ. Αφού ήμουν σε αναμονή για πάνω από μία ώρα συνολικά σήμερα, αποφάσισα να καλέσω στον αριθμό που δίνουν για καταγραφή μετρήσεων. Απάντησε μια... κυρία με τη φράση" Πείτε μου αριθμό μετρητή" και όταν εγώ τόλμησα να της πω ότι δεν θέλω να δώσω μέτρηση αλλά να μου προτείνει εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση, μου απάντησε "δεν γίνεται, γεια σας!". Ξέρει κανείς κάποιο τρόπο επικοινωνίας με την εν λόγω τριτοκοσμική "επιχείρηση"; Ή μήπως ξέρει κανείς με ποιο τρόπο γίνεται διακοπή της σύνδεσης;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/blog-post_484.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου