Και να κόψει ο ένας (Μεντιάρχης) τον λαιμό του άλλου, λίγο θα μας στενοχωρήσει.
Αλλά όταν μπαίνουν στην διαμάχη τους οι δημοσιογράφοι για να "εκτελέσουν" για λογαριασμό των αφεντικών, οι κοκορομαχίες (και η ΕΣΗΕΑ) είναι για γέλια.
Έδειχνε το Alter ανώνυμο-ανυπόγραφο ρεπορτάζ, για την ρύπανση που προκάλεσε (και) στην Ασία ο Αλαφούζος λόγω διαρροής πετρελαίου από πλοίο του.
Επειδή πολλοί δημοσιογράφοι δεν ξέρουν την διαφορά πλώρης και πρύμης, να...
τους εξηγήσουμε, ότι τα πράγματα δεν είναι όπως τους έβαλαν να τα "εκφωνήσουν".Δεν είναι αλήθεια, ότι οι ντόπιοι εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους από τον αντι-οικολόγο Πλοιοκτήτη και Ιδιοκτήτη του ΣKAI, να παλεύουν με νύχια και με γάντια να σώσουν τα καβούρια από το πετρέλαιο.
Σύμφωνα με τους TIMES της TAIWAN (κλικ) το πλοίο AMORGOS (με σιδηρομετάλλευμα) εξώκειλε λόγω κακοκαιρίας στα ρηχά , και τελικά βυθίστηκε.Όντως έγινε διαρροή καυσίμων, αν και τα περισσότερα αντλήθηκαν. Η περιοχή πήρε προκαταβολή το 2001 από την ασφάλεια, 61 εκατομμύρια δολλάρια, και οι Αρχές κρατούσαν παράνομα και εκβιαστικά τους Έλληνες αξιωματικούς φυλακισμένουςγια μήνες, για να εκβιάσουν κοντά στα 900 εκατομμύρια ακόμα. Ατυχήματα στην θάλασσα γίνονται παντού. Ειδικά στην Ελλάδα οι περιβαντολογικές καταστροφές που συντελούνται καθημερινά, είναι κατά πολύ χειρότερες. Οοι ελάχιστες περιπτώσεις που οδηγούνται στα δικαστήρια (ΑΣΩΠΟΣ), καταφέρνουν χάρις στην συγκάλυψη από τα περισσότερα MOUGA-MEDIA, να παίρνουν απανωτές αναβολές για ολόκληρες δεκαετίες από την ΔΙΚΑΟΣΥΝΗ.
Για αυτό παρακαλούνται οι δημοσιοκάφροι που ξαφνικά ευαισθητοποιήθηκαν για το περιβάλλον, να μην υποτιμούν την νοημοσύνη μας (συγκρίνοντας την με την δική τους), και να πάνε να ...ούν να ησυχάσουμε...
Με αγάπη.
Τέως ναυτικός...
Τρίτη 14 Ιουνίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου