Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Αθάνατη "Ελληνική" ... επιχειρηματικότητα.

Δεν χόρταιναν να φωτογραφίζουν τον εφευρετικό μικροπωλητή κουλουριών, τα ξένα δημοσιογραφικά συνεργεία.
Αυτές τι γυφτιές βλέπει ο Χρυσοχοϊδης, και καμαρώνει  σαν γύφτικο σκεπάρνι , δηλώνοντας ότι το 2012 χάρις στην αναπτυσσόμενη και πρωτοποριακή επιχειρηματικότητα, η Ελλάδα θα βγει από το ...τέλμα.

Πάντως αναγνωρίζουμε το θάρρος (η θράσος) στο...
κουλουρά, που δεν μπήκε στο κόπο ούτε να καλύψει (από την λαβή)το όνομα του Σούπερ Μάρκετ, απ όπου έκλεψε το καροτσάκι...

1 σχόλιο:

  1. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑ.
    ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΗΤΑΝΕ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή