Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Δώσε θάρρος στον Ασιάτη, να σ'ανέβει !...

...στο Παρθενώνα...
Εντάξει να γίνουν καταλήψεις στην Ερμού, πάει το διάολο, είναι πεζόδρομος.
Στην Σταδίου, δεν βαριέσαι εμπορικά καταστήματα, λίγος αθέμιτος ανταγωνισμός δεν βλάπτει (την Δημοτική Αρχή).
Να επιτρέπεις να όμως μα μετατρέπεται σε "τουρκο-γυφτοπάζαρο" η Ακαδημία, Φανταστικέ Δήμαρχε της Αθήνας, δεν είναι ότι το χειρότερο για να μας ξεφτιλίσεις.
Υπάρχει και η Ακρόπολη . Ακόμα δεν είδαμε τίποτα!!!

Νέα Έκθεση Μερτσέντες στο Δημαρχείο Κακλαμάνη!...

Ο Νικήτας αποφάσισε να δείξει πυγμή και μηδενική ανοχή !!! στους παραβάτες στάθμευσης.
Και εξάντλησε σήμερα την μαγκιά του στα... παπάκια της οδού Αθηνάς (κλικ δεξιά φωτό).
Όσο για τα νέα μοντέλα της Μερσέντες που είχαν παρκάρει μπροστά από το ένδοξο Δημαρχείο της Αθήνας (που είναι σηματοδοτημένη ζώνη για ποδηλάτες), που να βρεθούν δημοτικοί υπάλληλοι με adenas, για να τους γράψουν. Πως λένε... "από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι"! Σε λίγο περισσότερα από την εξευτελιστική αδράνεια του Δημαρχούλη...

Πακετάρει ο Κουρασμένος, κι ο Μπαϊρακτάρης το κλείνει!...

Λέτε να είναι σύμπτωση?
Η ο επιχειρηματίας προσαρμόζεται σαν πολλούς άλλους αγωνιστές- Χαμαιλέοντες, να γίνει πρασινωπός ?
Όπως και νάχει η "αλλαγή" χρώματος καλύπτει πολύ βρωμιά και τσίκνα!...

Ποιοι μας σκάβουν τον λάκκο , για να μας πιουν το αίμα?



Το βράδυ η μπουλντόζα ξηλώνει πεζοδρόμια και ανοίγει τάφρους, και τα επόμενα μεσάνυχτα (αν δεν βρεθεί κανένα πτώμα πεζού στο λάκκο), "φυτεύονται" ΓΙΓΑΝΤΟ-ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
Ακόμα και στα σημεία πρόσβασης αναπήρων η μπροστά από φωτεινούς σηματοδότες. Οι Αρχές κλείνουν ερμητικά τα μάτια.
Εντολή του Δράκουλα, και τα σκυλιά(Δίωξης) δεμένα.
Περισσότερα σε λίγο!...

Ο Λάκης είναι πονηρός, και μας μεθάει συνεχώς!...

Κυριολεκτικά.
Το Video (κλικ) που έχει ανεβάσει στο Youtube "προσκεκλημένος" στο Al tsantiri και τραβηγμένο στο πρώτο διάλειμμα είναι απίστευτο. Οι συνεργάτες του Λαζόπουλου "προσφέρουν" αδιάκριτα ξεροσφύρι, 25αράκια (μάλλον ούζο η άλλο Σοσιαλιστικό αλκοόλ) στους θεατές-χειροκροτητές. Σε ένα ΥΠΕΡπλήρες στούντιο από καυτά φωτιστικά χιλιάδων Kilowatt, δίπλα από άκρως εύφλεκτα υλικά, με ασυνόδευτους ανήλικους ,και οδηγούς που πρόκειται στη συνέχεια νυχτιάτικα να επιστρέψουν στην επαρχία, το όλο σκηνικό είναι μπαρουτοαποθήκη έτοιμη να εκραγεί. Υπερβάλω?
Θυμάστε την μεγάλη φωτιά που κατάκαψε τα στούντιο του ALPHA στο Ρέντη. Στην πρόβα του Λάκη ξεκίνησε λίγο πριν την έναρξη της ζωντανής εκπομπής. Αν ξεκίναγε μετά θα κλαίγαμε πολλούς "φτιαγμένους" θαυμαστές!!! Η παράσταση θα συνεχιστεί...

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Κ.Σουφλιά οι Μηχανικοί του ΥΠΕΧΩΔΕ &Πολεοδομιών είναι αγράμματοι η...ΑΑΑ?

Στην σημερινή φωτο (αριστερά) βλέπετε την διάνοιξη νέου δρόμου δίπλα από κτίριο"Υπουργείου Συγκοινωνιών."Σύμφωνα με τον (εδώ και πολλά χρόνια) νόμο όπως επιβεβαιώνεται κι από την ιστοσελίδα του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι ελάχιστες επιθυμητές διαστάσεις για νεοσχεδιαζόμενα πολεοδομικά συγκροτήματα και νέα ρυμοτομικά είναι:
Ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου ορίζονται τα 2.05μ, στα οποία περιλαμβάνονται 0.20μ για αρχιτεκτονικές προεξοχές, 1.50μ για ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών και 0.35μ για την τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης, προστατευτικών κιγκλιδωμάτων και την κατασκευή κρασπέδου.
Τότε κύριοι ΑΑΑ (Αχρηστοι-Ανεπαρκείς η Αδιάφοροι) γιατί στην φωτό η ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών είναι λιγότερο από 35 cm,(αντί 1,5 μέτρο) όπως κακώς συμβαίνει και με άλλες νεοκατασκευασμένες λεωφόρους π.χ.Μεσογείων Μαραθώνος Λαυρίου? Δείτε τα επόμενα παραδείγματα...

Τι κοινό έχουν οι εικονιζόμενες παράνομες και επικίνδυνες γιγαντο-πινακίδες?

Και φυσικά δεν εννοώ το μόνο τον συνυπεύθυνο εικονιζόμενο φανταστικό Αρχηγό.
Απάντηση : 1)Ανεγέρθηκαν πρόσφατα εν μια νυκτί(τα μπάζα και τα σκουπίδια του εργολάβου παραμένουν).
2)είναι αγνώστων στοιχείων οι ιδιοκτήτες.
3)Είναι άκρως επικίνδυνες (εκτός για τους οδηγούς) για τους πεζούς, γιατί αυθαιρέτως και παρανόμως τοποθετήθηκαν στη ζώνη του πεζοδρομίου γνωστής ως "ασφαλούς όδευσης πεζών"
Όσο για την απαιτούμενη μελέτη -άδεια και έγκριση από τις αρμόδιες αρχές, αλλά και για την σύμβαση μίσθωσης με την εταιρία Χ, είμαι σίγουρος ότι θα τεθεί στην διάθεση των πολιτών που θα ασκήσουν το δικαίωμα γνώσης διοικητικών εγγράφων(ν. 2690/1999 - ΦΕΚ 45/ Α΄ - άρθρο 5)

Γιατί θα πάρουν τον Master Κώστα Καραπόφας με τα πορτοκάλια?


Κύριε Διοικητά της Τροχαίας Αγ.Παρακευής, για πιό λόγο η απαγορευτική πινακίδα για στάση και στάθμευση στο τέρμα Λ. Μεσογείων έχει καλυφθεί με σακούλες?
Μήπως αποπροσανατόλιζε τους οδηγούς από το να διαβάζουν (τρέχοντας με 120 χιλιόμετρα) το διαφημιστικό του Master (group) Κώστα Καραπόφας (κλικ αριστερή φωτό)?
Δείτε στη συνέχεια, και για ποιους άλλους προορίζονται τα πορτοκάλια!...

Γ.Κύρτσος: Τα λάθη πληρώνονται! Προσέχετε που συμμετέχετε!!!

Και είσαι κατά μεγάλο μέρος υπεύθυνος φανταστικέ εκδότη.
Επειδή δηλαδή το ΥΠ.ΑΝ βάρεσε διάλυση, και ο Γ.Γ. του Καταναλωτή Γ.Οικονόμου ασχολείται με την εκλογή του, πρέπει να σπρώξουμε τους απελπισμένους ακόμα πιο βαθιά στο Ιρλανδέζικο ξυστό απάτη?
Μάζεψα εκατοντάδες από τις πεταμένες (αδιάβαστες) 200.οοο εφημερίδες στα πεζοδρόμια και καλαθάκια αχρήστων του Κολωνακίου και όλα (μα όλα)τα ένθετα ξυστά Λόττο, συμπτωματικά !!! έδειχναν ότι κέρδιζα.
Για να μην σε καταριούνται (Φανταστικέ Γιώργο)αριστεροί και δεξιοί, πριν ξανακάνεις τέτοια πατάτα,ψάξε λίγο στο διαδίκτυο για να δεις σε πόσες τριτοκοσμικές (γιατί στις υπόλοιπες ανέλαβε η Δικαιοσύνη) χώρες πουλάει η Ringaling.tv.mobile παρόμοιο παραμύθι, και άσε τις άλλες έγκριτες κυριακάτικες εφημερίδες να "πηδάνε" τους αναγνώστες τους!...
Θα επανέλθω, αλλά μέχρι τότε προσέχετε που συμμετέχετε!!!

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Πάνω στο σβέρκο των επαγγελματιών...

Μέχρι την τελευταία στιγμή ο μαγαζάτορας χασάπης , ο ψαράς η ο μάστορας πρέπει να πνίγεται (εκτός από τα χρέη), και από την αφάνεια, μιας και η επαγγελματική του πινακίδα πρέπει να σκιάζεται από τις γιγαντοαφίσες, ενός μακιγιαρισμένου πολιτικού που δε ξέρει τι εστί μεροκάματο!

Το (δονούμενο)μαχαίρι θα φτάσει ως το κόκαλο!


Μόνο στο κανάλι αυτό δεν έχεις βάλει διαφήμιση φανταστικέ πρωθυπουργέ.
Κακώς . Οι σταυροφορούσες (κλικ)ψάχνουν τα σκάνδαλα σε βάθος, ανάλογο μ΄αυτό που διερευνήθηκαν οι υπουργικές αμαρτίες.
Οι επικοινωνιολόγοι-χορηγοί σας εύκολα θα συντονιστούν στη συχνότητα 259,25 Μhz. Παίζει στην TV ασταμάτητα επί 24ωρου βάσεως. H Ελληνική παιδεία σας ευγνωμονεί!...

Και η υπερβολή έχει όρια, "Φανταστικέ" Πρωθυπουργέ!..


Γέμισε ο τόπος ---κεφαλές.
Εκατοντάδες MASTER (άραγε ποιος τις πληρώνει) γιγαντοαφίσες στη Μεσογείων, χιλιάδες μικρομεσαίες στα πεζοδρόμια της Αγίας Παρασκευής, αναρίθμητες στο προοδευτικό Γέρακα.
Κλάσμα των (πεταμένων) διαφημιστικών εξόδων λένε οι δημότες Γερακιώτες να δινόταν για αποχέτευση , δεν θα αναγκαζόμαστε το 2009 να περιμένουμε να βρέξει, για αδειάσουμε τους βόθρους στους δρόμους.
Ω,φανταστικέ πρωθυπουργέ διπλής κυκλοφορίας και συμφόρησης!!!