Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Απάντηση από το συντάκτη του Πρώτου Θέματος, για την σύγκριση τιμών Ελλάδος Βουλγαρίας...

Φίλε,
Χαίρομαι που ασχολείσαι με τα ρεπορτάζ μου. Οπότε θα έχεις δει τη δουλειά μου, που ασφαλώς δικαιωμά σου είναι να την κρίνεις, όπως και εγώ τα γραφομενα σου. Υπάρχει όμως μια διαφορά. Εγώ γράφω επώνυμα και εσύ ανώνυμα. Τζάμπα μάγκας δηλαδή..
Αν έχεις αμφιβολία για τις τιμές του συγκεκριμένου ρεπορτάζ, μπορούμε να συναντηθούμε, να δεις την απόδειξη απο το βουλγαρικό super market και όχι μόνο να τη συγκρίνεις με την αντίστοιη ελληνική, αλλά να πάμε επι τόπου και στο ελληνικό super market που έγινε η σύγκριση με τα ίδια ακριβώς προϊόντα και να δεις πως καμία απολύτως διάθεση υπερβολής υπήρχε. Στο κάτω κάτω, αν σκοπός μας ήταν η υπερβολή, θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε άγνωστα προϊόντα (πχ ελληνικο τυρι, βουλγαρικό τυρί αόριστα κλπ) και όχι επώνυμα προϊόντα για να αποδείξουμε πόσο ακριβό είναι το καλάθι της νοικοκυράς στην Ελλάδα. Άρα καμία απολύτως κουτοπονηριά. (Αν επίσης ψωνίζεις με κουπόνια και προσφορές λογικό είναι να βρεις κάποια προϊοντα φθηνότερα απ΄ ότι στον πίνακα).
Μπράβο σου που βρήκες το συγκεκριμένο ρύζι πιο φθηνά, αλλά το ρεπορτάζ βασίστηκε σε σύγκριση δυο σχετικά όμοιων super market σε Ελλάδα και Βουλγαρία και όχι σε ένα super market με το ψιλικατζίδικο πχ της γειτονιάς σου.
Αν αμφιβάλεις για τις τιμές στην Βουλγαρία, προβλημά σου. Ρώτα τους βορειοελλαδίτες να σου πουν (Σερραίος είμαι και δεν ζω στο Κολωνάκι και δεν έχω για την ώρα πεθερά). Όσο για το ... της θείας μου, το χει και το χαίρεται.
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Παναγιώτης Σαββίδης
Υ.Γ. Για σαβούρες ψάξε αλλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου