Τρίτη 26 Μαΐου 2009
Η ευγένεια και εξυπηρέτηση στο LA COSTA δεν είναι προτεραιότητες!
Το ίδιο και η παροχή νερού στα μισοάχρηστα ντους...
Κυριακή 24 Μαΐου, και η κυρία μπροστά μου πληρώνει στο καλοθρεμμένο Πακιστανό-εισπράκτορα το υποχρεωτικό αντίτιμο για την ξαπλώστρα, δίνοντας και μερικά δεκάλεπτα η εικοσάλεπτα. Η ανταπόκριση του υπαλλήλου, άμεση." Το ψιλά, να τα δώσεις περίπτερο. Τι με πέρασες εγώ".
Λίγο αργότερα κάποιος άλλος "πελάτης" ρωτάει την σερβιτόρα, γιατί δεν έχει νερό στην ντουσιέρα. "Κι εγώ που να ξέρω", του απάντησε κοφτά (αλλά) ορθά.
Πως όμως εξυπηρετούνται χωρίς νερό , μερικές χιλιάδες πελάτες μιας Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Επιχείρησης?
Η απάντηση σε λίγο...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου