Πόσα προβλήματα (ίσως) να είχαν εντοπιστεί, και(ίσως) να είχαν λυθεί, αν αντι να παρακολουθεί τα Blogs το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης, να τα παρακολουθούσε το Υπουργείο Ανάπτυξης.
Επειδή λοιπόν το επόμενο θέμα άπτεται της αρμοδιότητάς του ΥΠ.ΑΝ. στέλνουμε (e-mail) τις μπλογκο-αναρτήσεις στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση info@ efpolis.gr και θα περιμένουμε (για να δημοσιοποιήσουμε) την απάντηση τους στο ερώτημα:
Είναι η όχι παραπλανητική διαφήμιση " Απίστευτο. ΥπερΕυκαιρία. Τσιπούρα Ιχθυοτροφείου, χωρίς να αναφέρεται αν είναι εισαγωγής.
Χωρίς να αναφέρεται το μέγεθος της τσιπούρας (η τιμή αυξομειώνεται ανάλογα). Χωρίς να αναφέρεται ότι στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο καθαρισμός των ψαριών, που συνήθως προσφέρεται, κ.a.
Ας δούμε όμως στην συνέχεια πόσο κοστίζει το κιλό η Υπέρ Ευκαιρία!.. .
Ο αναρτών (παλιός γνώριμος του 1520) Σκοπελίτης.
Τετάρτη 20 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου