Γι αυτό πληρώνουμε τον μισθό του? Διαβάστε και κρίνετε τους "προστάτες" μας:
Πως γίνονται οι ανακλήσεις επικίνδυνων προϊόντων στην Ελλάδα?
Σίγουρα όχι όπως εξυπηρετεί τον καταναλωτή.
Η Γ.Γραμματεία του Καταναλωτή, απλώς διεκπεραιώνει - εξυπηρετεί την επιχείρηση που εισήγαγε και διάθεσε το (εν φωτό) επικίνδυνο για ανάφλεξη ΦΟΡΤΙΣΤΗ JIVO USB Powercharger. Έτσι (όπως συμβαίνει στο εξωτερικό) δεν χρειάζεται να πληρώσει καταχωρήσεις σε ΜΜΕ, για να ενημερώσει τους πελάτες της, εφόσον η ανάκληση (από χθες 4 Αυγούστου)) γίνεται εθελοντικά (με δική της πρωτοβουλία!!!) Φυσικά στη Γαλλία η ανάκληση έγινε από της 30 Ιουλίου (κλικ) αλλά (εκτός από την ύποπτη Ελληνική καθυστέρηση) εντυπωσιάζει και η διαδικασία επιστροφής. Πάλι περιέργως όμως βρίσκει σύμφωνη την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (βλ.κ.Σπυράκο). Ενω λοιπόν το προϊόν είχε διατεθεί από διαφορετικά υποκαταστήματα της επιχείρησης FNAC, oι πελάτες πρέπει το επιστρέψουν σε συγκεκριμένο κατάστημα (Μοναστηράκι), το οποίο φυσικά λόγω απόστασης θα τους κοστίσει επιπλέον χρόνο και χρήμα, δυσανάλογο με το κόστος του φορτιστή JIVO, που (και όταν) θα τους επιστραφεί.
Επίσης, στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές (λόγω επικινδυνότητας) θα πρέπει να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την ΧΡΗΣΗ του προϊόντος. Περιέργως καλούνται να το επιστρέψουν ΜΕΤΑ της 16 Αυγούστου!!! Μήπως... περισσότερα στο www.adena.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου