Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Τα πρόστιμα έπεσαν, αλλά οι επιχειρήσεις συνεχίζουν τη διαφήμιση.

Τα πρόστιμα έπεσαν, για παραπλανητική διαφήμιση των συσκευών που δήθεν εξοικονομούν ρεύμα (εδώ η είδηση), αλλά οι εταιρείες εισαγωγής, συνεχίζουν να διαφημίζουν τα κινέζικα μαραφέτια.
Κι η γιαγιά κι ο παππούς στο χωνευτήρι της Αθήνας, που θέλει να εξοικονομήσει μερικά ευρώ, "τσιμπάει" κι αγοράζει.
Και με την ευκαιρία, να θυμίσουμε στο κράτος, ότι ο κύριος...

 λόγος ύπαρξής του είναι να προστατεύει τους αδύναμους (κυρίως) πολίτες.
Όχι τους τηλεοπτικούς σταθμούς που κερδίζουν, από "προβολές" χιλιάδων προϊόντων - απάτη.
Υ.Γ. Ο Παπαδάκης ζήτησε συγνώμη; 
http://taxalia.blogspot.com/2011/03/blog-post_6869.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου