Μας εξέπληξε ευχάριστα το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ στο οποίο υπάγεται τώρα η Γ.Γ. Καταναλωτή,αντιδρώντας στην από 25/2 καυστική ανάρτησή μας με τίτλο "Έχουν σπάσει ρεκόρ οι καταγγελίες καταναλωτών για το JUMBO ,αλλά τα αρμόδια Υπουργεία έχουν Ωτίτιδα!"
Ακολουθεί η επιστολή, πλην όμως οι υπογράφοντες φαίνεται ότι δεν αντελήφθησαν το λόγο που επιλέξαμε τις συγκεκριμένες φωτογραφίες. Αν (ακόμα και με την βοήθεια της Πυροσβεστικής) δεν καταφέρουν να δουν πως απειλούνται θανάσιμα οι πελάτες των JUMBO, θα... επανέλθουμε με επεξηγήσεις. Αρκεί να μην είναι αργά...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Δ/NΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΤΜΗΜΑ Α΄ Θέμα: «Σχετικά με καταγγελίες καταναλωτών για το JUMBO»
Σχετ. : Η από 25-02-2011 ηλεκτρονική δημοσίευση.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ως αρμόδια αρχή για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων και της υγείας και ασφάλειας των καταναλωτών στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της και σε εφαρμογή των διατάξεων του Νόμου 2251/94 εξετάζει όλες τις καταγγελίες καταναλωτών που υποβάλλονται είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1520, είτε μέσω της ιστοσελίδας, είτε απευθείας στην Υπηρεσία μας και με σκοπό την επίλυσή των προβλημάτων των καταναλωτών παρεμβαίνει εφιστώντας την προσοχή των οικονομικών φορέων στις υποχρεώσεις τους βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας..
Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης των διατάξεων του Νόμου 2251/94 «Προστασία των Καταναλωτών» επιβάλλονται στις επιχειρήσεις οι διοικητικές κυρώσεις του άρθρου 13 του Νόμου αυτού.
Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο του ως άνω σχετικού, σας γνωρίζουμε ότι σε βάρος της εταιρείας JUMBO A.E.E. έχουν εκδοθεί από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή από το 2003 μέχρι σήμερα 12 αποφάσεις επιβολής χρηματικού προστίμου, συνολικού ποσού 218.000€.
Εξ αυτών μία Απόφαση εκδόθηκε το 2003 (ποσού 10.000€), τέσσερις το 2004 (συνολικού ποσού 40.000€) και το έτος 2010 εκδόθηκαν επτά Αποφάσεις (συνολικού ποσού 168.000€). Τα Δελτία Τύπου σχετικά με την επιβολή των ως άνω διοικητικών κυρώσεων είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.efpolis.gr.
Τέλος σας ενημερώνουμε ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή επιλαμβάνεται υποθέσεων καταναλωτών που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου