Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Πόσα λεφτά λέτε να έχωσε η Εθνική για διαφήμιση;

http://www.taxalia.blogspot.com

To θέμα-φωτιά της "κρατικής διαφήμισης", το να υποκύψει ο πολιτικός στον πειρασμό να ξοδέψει τα χρήματα των φορολογούμενων, για να αποκτήσει καλές σχέσεις με τα media ή εσχάτως να προστατευτεί από βρώμικα χτυπήματα εκδοτών-εκβιαστών και δημοσιογράφων-πιστολιών, το θίξαμε αμέτρητες φορές στο taxalia. Και η πρότασή μας απλή:
Να μειωθεί δραματικά -τουλάχιστον κατά 90%- η δαπάνη για αχρείαστη κρατική "διαφήμιση" (ΟΠΑΠ-ΕΘΝΙΚΗ-ΤΤ-ΔΕΗ), επειδή πολύ απλά χρησιμοποιείται για τον εκμαυλισμό συνειδήσεων ή είναι προϊόν εκβιασμού. Δεν θα ...πληρώνουμε εμείς όμως, τον φόβο ενός αδύναμου Υπουργού απέναντι σε καθάρματα των ΜΜΕ! Δουλειά του είναι να τους στείλει στη φυλακή, όχι να να προσπαθεί να τους εξευμενίσει φλομώνοντας τις αχόρταγες τσέπες τους και με άλλα -δικά μας- λεφτά!


Αν είναι μια φορά κοινωνικό απόβλητο, ο εκβιαστής μεγαλοδημοσιογράφος ή (συνήθως) εκδότης, ο αδύναμος πολιτικός που θέλει να εξασφαλίσει ασυλία ή κρέμεται από τους όρχεις του εκβιαστή-καθάρματος εκδότη, είναι δέκα φορές πιό σκουπίδι!

(και σας διαβεβαιώνουμε ότι σε αυτή την κατηγορία ανήκει το 50% των πολιτικών)
.................
Σήμερα βλέπουμε με χαρά, ακόμη ένα blog να ασχολείται με το θέμα, πιθανόν ξεκινώντας από διαφορετική διαδρομή και με διαφορετική στόχευση:
Αποκάλυψη - σκάνδαλο!!! 51.081.089 ευρώ έχωσε ο Ταμβακάκης σε διαφήμιση σε τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνα!!!
γράφει το sarotiko,
και συμπληρώνει:
"Λεφτά υπάρχουν και τελικά τα είχε η Εθνική. 2009, 2010, 2011 το τρελό ποσό των 51 εκατ. ευρώ δαπάνησε η Εθνική τράπεζα για διαφήμιση σε ΜΜΕ. Έτσι για να καταλαβαίνουμε πώς … η Εθνική τράπεζα δημιουργούσε συνθήκες εξάρτησης και πίεσης στα ξεπουλημένα ΜΜΕ. Να γιατί το 95% των καναλιών λειτουργούσε υπέρ της κυβέρνησης του ΓΑΠ και να γιατί όσοι δεν συμμορφωνόντουσαν αποκλειόντουσαν από τη διαφημιστική δαπάνη της Εθνικής τράπεζας.
Συμπέρασμα: ο κύριος Ταμβακάκης δεν λειτουργούσε ούτε υπέρ των μετόχων ούτε υπέρ της Εθνικής τράπεζας γιατί πολύ απλά αν φρόντιζε να λειτουργεί προς όφελος των χιλιάδων μικρομετόχων και των αποταμιευτών της Εθνικής τράπεζας όπως επίσης και των πελατών δεν θα τολμούσε να βάλει διαφήμιση σε εφημερίδα που πουλάει 400 φύλλα πανελλαδικά στη τιμή των 9000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου