Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Ανιχνευτές Χρυσού στις πόρτες της Εμπορικής Τράπεζας!

Σε λίγο θα απαιτούν να μπαίνουμε μόνο με μαγιό. 
Καλά οι άνθρωποι (στελέχη) δεν παίζονται στην...βλακεία.
Χθες, σε κατάστημα επί της Μαραθώνος, αφού πέρασα τις θωρακισμένες πόρτες επιλεκτικής εισόδου για να αποσύρω της τελευταίες οικονομίες μου, περίμενα την σειρά μου.
Μετά από λίγο "προσπάθησε" να εισέλθει μια γιαγιά, αλλά εγκλωβίστηκε , καθώς πανικοβλημένη άκουγε ξανά και ξανά το speaker του θαλάμου να τις λέει να αφαιρέσει τα μεταλλικά αντικείμενα. Οι υπάλληλοι , στους αδένες τους, και τελικά μια άλλη πελάτισσα  βοήθησε την συνταξιούχα  να ξαναβγεί με την όπισθεν, και να βγάλει τα 2 κλειδιά και τα  γυαλιά της. Βέβαια μια...
απλή μείωση της υπερευαισθησίας του ανιχνευτή μετάλων , θα έλυνε τέτοιες ταλαιπωρίες, τουλάχιστον των ηλικιωμένων, αλλά σε λίγο διαπιστώσαμε ότι και ο προϊστάμενος της τράπεζας που προσπάθησε, να ξαναμπεί , του "απαγορεύθηκε" η είσοδος! Βέβαια η γελοία εξυπηρέτηση δεν είχε τέλος. 'Οταν ζήτησα ανάληψη 2 ψωροχιλιάδων, ο υπάλληλός αφού πήρε τα στοιχεία μου και μου ζήτησε να υπογράψω ότι παρέλαβα τα χρήματα, μου να είπε να περιμένω, και θα με φωνάξει σε λίγο!!!
Αφού εξυπηρέτησε 3-4 άλλους πελάτες φώναξε δυνατά  το επώνυμό μου για να παραλάβω τα χρήματα.
Αυτή τη φορά στάθηκα τυχερός, γιατί αν στο μεταξύ γινόταν καμιά ληστεία άντε να αποδείξω ότι δεν είχε εξοφληθεί (αφού είχα υπογράψει).  Έτσι κι αλλιώς δεν θα υπάρξει επόμενη, αλλά γεγονός παραμένει ότι οι "άνθρωποι" είναι για τα μπάζα...
Αναγνώστης από Παλλήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου