Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Απάντηση σε σχόλιο ενός ευγενικού δικηγόρου.


Αγαπητέ κύριε Ανδρέα Δασκαλάκη, με αδικείτε πιστεύοντας ότι θα μπορούσα να σας ειρωνευθώ . Αν και δεν το συνηθίζω, απαντώ στις απορίες σας. Το
V.K. είναι τα ακριβή αρχικά του πραγματικού μου ονόματος, και λόγω τού ότι δεν είμαι επώνυμος, δεν πιστεύω ότι πραγματικά έχει σημασία η δημοσιοποίησή του . Αντιθέτως, λόγω του ότι το αντικείμενό μου είναι έρευνες (από τις οποίες χωρίς να το ξέρετε και εσείς έχετε ωφεληθεί), θα έθετα σε κίνδυνο...καταλαβαίνετε Η ύπαρξη διαφημίσεων από την Google ads όμως προϋποθέτει γνωστοποίηση και εξακρίβωση των πλήρη στοιχείων μνου από την εταιρεία που διαχειρίζεται τα Blogs. Και συμβλήθηκα για να δηλώσω (έμμεσα) ότι δεν είμαι ανώνυμος, κι όχι για να εκμεταλλευτώ τα μηδαμινά σχεδόν διαφημιστικά έσοδα .

Όσο για την επιλογή ωραίων συνάδελφων σας, γένους θηλυκού στα τηλεοπτικά παράθυρα, επιτρέψτε μου να σας πληροφορήσω, ότι η εμφάνιση και η πολιτικοοικονομική διασύνδεση ήταν και είναι βασικα κριτήρια, ενώ η επαγγελματική ικανότητα-ακαιραιότηα, αμελητέα. Σίγουρα διερωτηθήκατε ανάμεσα από τόσες χιλιάδες εκλεκτούς συναδέλφους σας, γιατί στη τηλεόραση εμφανίζονται τα ίδια πρόσωπα που μερικά αγνοούν την σημασία των αρχικών LL M που φέρει η κάρτα σας.

Επειδή είμαι και υπήκοος τρίτης χώρας, όπου πιθανότατα έγινε μέρος των σπουδών σας, πιστεύετε ειλικρινά ότι η εν λόγω ανάρτηση με σχολιασμό ενός παρουσιαστή infotainment show, από ένα ιστολόγιο , θα τολμούσε ποτέ συνάδελφό σας(εξωτερικού), να κατηγορήσει τον σχολιαστή για διάπραξη εγκλημάτων ? Και μάλιστα προκαταβολικά να το διαδίδει (ως σχόλιο)μέσω διαδικτύου χωρίς στοιχεία επικοινωνίας?

Τελικά όμως αποδείχτηκε ότι η κυρία που ισχυριζόταν ότι ήταν η δικηγόρος του θιγομένου, μη απαντώντας στην ανταπόκρισή μου, δεν επιβεβαίωσε ότι ήταν αυτή που έγραφε.

Αλλιώς θα αποδεικνυόταν ότι οι απειλές κατά της ζωής από τον παρουσιαστή (για άντερα και χέσ..μο) απευθύνονταν στο άτομό μου. Κι αυτό (με τα ελάχιστες νομικές γνώσεις μου), είναι κακούργημα που δικαιολογεί την δίωξη κατά του ίδιου, της εκπομπής , και του Σταθμού του. Και όχι η συκοφαντική δυσφήμηση που μου προέσαπτε.

Το μέλλον μέλει να δείξει, αλλά για προσωπική σας ενημέρωση θα ήταν χρήσιμο (για να με κρίνετε αντικειμενικά) να ρίξετε μια ματιά σε προηγούμενες αναρτήσεις, για να διαπιστώσετε ότι ασχολούμε συνήθως σοβαρότερα θέματα απο τα mediaka δρώμενα.

Και τις επόμενες μέρες χαρι σε παρόμοια blog , η παραμονή σας (και των πελατών σας) στα Δικαστικά Μέγαρα θα είναι λίγο πιο ασφαλής. Γιατί προς το παρόν τα κτίρια αυτά είναι θανάσιμες παγίδες.

Και μέχρι να αλλάξει η κατάσταση θα συνιστούσα σε σας και τους συναδέλφους σας να φοράτε αντι για κοστούμι, αντιπυρική στολή.

Μετά τιμής V.K.

P.s. Το πλήρες στοιχεία μου είναι διαθέσιμο τη αιτήσει στις Αρχές η την πρεσβεία. Δεν χρειάζεται να σπαταλώνται πολύτιμοι Εθνικοί πόροι, για αστεία "εγκλήματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου