Έχουν οι Διευθύνσεις του αρμόδιου Υπουργείου την επάρκεια η την θέληση να προστατέψουν τους Έλληνες Καταναλωτές από τους απατεώνες? Διαβάστε: Πριν 4 και πλέον μήνες, συνεργάτης του
adena.gr απευθύνθηκε στη Διεύθυνση Βιομηχανίας του Υπ. Ανάπτυξης, όπου κατήγγειλε
εγγράφως ότι η περίφημη μαγική συσκευή προστασίας των συσκευών & Εξοικονόμησης Ηλεκτρικής Ενέργειας έως 45%,
απεδείχθη επικίνδυνη. Όχι μόνο δεν μείωσε (
στο ελάχιστο τον λογαριασμό ) αλλά μετά από διακοπή του ρεύματος κάηκε το ψυγείο , δίπλα στο οποίο ήταν τοποθετημένη. Ο (εν αποδείξει) εισαγωγέας πωλητής απέστειλε και δεύτερη (σφραγισμένη) συσκευή, που ο καταγγέλλων έθεσε στη διάθεση της υπηρεσίας. Ο προϊστάμενος δεν την δέχθηκε, αλλά ούτε κι η υπάλληλος έδωσε κάποιο αριθμό πρωτοκόλλου για την έγγραφη αναφορά του παραπόνου.
Μέχρι σήμερα παρόμοιες συσκευές συνεχίζουν να πωλούνται από δεκάδες αντιπροσώπους , οι δε διαφημίσεις στην τηλεόραση έχουν γίνει ημίωρες τηλεοπτικές εκπομπές, που υπόσχονται απίστευτα - μαγικά -ωφέλη για τους αγοραστές των.
Επειδή μέχρι σήμερα
(από αρχές Μαΐου) η Προστασία του Καταναλωτή δεν έχει ανταποκριθεί (αν η καταγγελία μας καθώς και πολλών άλλων καταναλωτών) είναι βάσιμη, θεωρούμε ότι...περισσότερα στο
www.adena.gr
http://www.aldi.gr/gr/html/offers/58_17109.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό το x9,99 € πως να το χαρακτηρίσουμε;