Πολλοί μοντέρνοι Έλληνες businessman or businesswoman, δίνουν ξενόγλωσσα ονόματα στις επιχειρήσεις τους, γιατί οι ειδικοί τους συμβουλεύουν ότι ο τίτλος πρέπει να είναι κατανοητός και πιασάρικος, στους (πιθανούς) αλλοδαπούς πελάτες. Άσχετα αν τα οικονομάνε κυρίως από τους γηγενείς.
Ευτυχώς στο Εξωτερικό οι ομογενείς έχουν άλλη άποψη , και στο όνομα της επιχείρησης, τιμούν την καταγωγή τους. Κι αντίθετα με τα warnings των marketing advisers, δόξα το Θεό τα πάνε μια χαρά, και στέλνουν και κανένα ντόλαρ στη πατρίδα...
Μπράβο στο πατριώτη από την Χαλκιδική , που τα κατάφερε στην Νέα Υόρκη.
Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου