Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΜΕ ΤΙΣ "ΦΟΥΝΤΕΣ" ΣΤΗΡΙΖΟΥΝΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ!


Παραίτηση του προέδρου της Τ.Ο. της Ν.Δ. Ζωνιανών 
Κατάθεση της κομματικής ταυτότητας. «Στηρίζω Ντόρα Μπακογιάννη»
Μετά την παραίτηση του μέλους της ΝΟΔΕ Ρεθύμνου κ. Άννας Σταματεράκη με την χθεσινή ανακοίνωση διαμαρτυρίας, ένα ακόμα μέλος της ΝΟΔΕ έστειλε ανακοίνωση, ενώ ταυτόχρονα κατέθεσε και την κομματική του ταυτότητα.
Όπως τονίστηκε και σε χθεσινό δημοσίευμα της «Κρητικής ΦΩΝΗΣ» σχετικά με την παραίτηση, του προέδρου της Τ.Ο. Ζωνιανών (ΝΟΔΕ), ο κ.... Γιώργος Δρακούλης κοινοποίησε λοιπόν σήμερα το μεσημέρι στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά, την ακόλουθη δήλωση:



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
«Κύριε Πρόεδρε,
ως Πρόεδρος της Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας στα Ζωνιανά Μυλοποτάμου, θα ήθελα όπως κάνετε δεχτή την παραίτησή μου δια λόγους προσωπικής ευσυνειδησίας.
Υπήρξα ενεργό μέλος της Νέας Δημοκρατίας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Έχω υπηρετήσει το κόμμα μου με όλες μου τις δυνάμεις, χωρίς να περιμένω κανένα αντάλλαγμα για την προσφορά μου αυτή. Θεωρώ όμως ότι πλέον δε μπορώ να υπηρετήσω τους σκοπούς και την ιδεολογία ενός κόμματος το οποίο δεν με εκφράζει και το κυριότερο δε με εμπνέει πια. Πιστεύω ότι η Νέα Δημοκρατία έχει χάσει το
δρόμο της, αφήνοντας πίσω πολλά και καλά στελέχη τα οποία συνεισέφεραν κι εκείνα στους δίκαιους αγώνες της Νέας Δημοκρατίας. Το αποτέλεσμα των πρόσφατων εκλογών ενισχύει ακόμα περισσότερο την άποψη μου, καταδεικνύοντας την αδυναμία του κόμματος να έχει τη συμπαράσταση των φιλότιμων οπαδών του στο Νομό Ρεθύμνης.
Ως από τα παλαιότερα μέλη του κόμματος στο Μυλοπόταμο έχω και το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να εκφράσω την άποψη μου για τους λόγους που οδήγησαν ένα από τα μεγαλύτερα κόμματα της χώρας να είναι ο σημερινός παρίας της πολιτικής σκηνής. Θεωρώ, κύριε Πρόεδρε, ότι ο βασικότερος λόγος για την «κατρακύλα» αυτή της Νέας Δημοκρατίας είναι η ίδια η ηγεσία της και οι πολιτικές επιλογές της, και όχι μόνο.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω ήσυχη τη συνείδηση μου εάν δεν εξέφραζα την
άποψη μου αυτή, καθώς, όπως είπα και παραπάνω, υπηρετώ τη Νέα Δημοκρατία όπως μπορώ.
Δυστυχώς όμως δε θεωρώ ότι οφείλω ουδεμία αφοσίωση στη νέα Νέα Δημοκρατία, η οποία αγνοεί, υπονομεύει ή κι ακόμα προσπαθεί να «πνίξει» τις επίπονες προσπάθειες και τους αγώνες στελεχών και οπαδών της, πετώντας παράλληλα από το παράθυρο βασικές ιδεολογικές αρχές που έκαναν τη Νέα Δημοκρατία ένα μεγάλο κόμμα .
Όταν η Νέα Δημοκρατία τιμήσει εμπράκτως πλέον όλους εκείνους που δεν ζητούν κάτι τέτοιο, όταν η Νέα Δημοκρατία αποφασίσει να ακούσει τι προσπαθούν να της πουν οι άνθρωποι που τη στηρίζουν επί σειρά ετών και όταν η Νέα Δημοκρατία αποφασίσει να στηρίξει πλέον τους οπαδούς της, τότε και μόνο θα μπορέσω να γυρίσω πίσω στο κόμμα που τόσα χρόνια με υπομονή και επιμονή υποστηρίζω εμπράκτως.
Κύριε Πρόεδρε,
Δια τους ανωτέρω λόγους παρακαλώ όπως δεχτείτε άμεσα την παραίτησή μου από Πρόεδρος της Τοπικής Οργάνωσης Ζωνιανών
».
Με εκτίμηση,
Δρακούλης Γεώργιος
Πρόεδρος Τ.Ο. Ζωνιανών
από σαϊτα


Read more: http://tolimeri.blogspot.com/#ixzz15Rt3z88L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου