Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Στη Αγγλία απαγορεύουν διαφημίσεις καλλυντικών που τα πρόσωπα έχουν "βελτιωθεί" ψηφιακά...

...Ενώ στην Ελλάδα οι Λοβέρδοι επιτρέπουν ανεξέλεγτα στους Φικιώριδες να υπόσχονται θαύματα με γκάτζετ Οζονοθεραπείας και Μαγνητοθεραπείας.
Ακόμη και στη Julia Roberts που διαφήμιζε καλλυντικά της L'Oreal's Lancome, έβαλαν χέρι οι watchdog αρμόδιοι της Advertising Standards Authority, όταν αντελήφθησαν ότι τα εντυπωσιακά αποτελέσματα από την χρήση των προϊόντων ήταν εν μέρει με την βοήθεια ρετούς.  Άμεσα λοιπόν στην Αγγλία οι υπεύθυνοι, που προσέχουν  να τηρούνται τα "στάνταρντ", ώστε οι διαφημίσεις να μη είναι παραπλανητικές απαίτησαν την...
απόσυρση της ρεκλάμας. Παρόμοια αντίδραση βέβαια δεν πρόκειται ποτέ να δούμε από τους  δικούς μας διεφθαρμένους η αδιάφορους, η ανεπαρκείς watchdogs, είτε είναι στη Γραμματεία του Καταναλωτή , είτε (πληρώνεται ο μισθός του)  στο Υπουργείο Αρρώστιας του Λοβέρδου.
Είναι τόσο γελοίοι (εκτός των ανωτέρω) οι "τύποι", που στον 20 αιώνα αφήνουν τους καταναλωτές να ξοδεύουν το υστέρημά τους αγοράζοντας άχρηστες και  επικίνδυνες συσκευές .που υπόσχονται ότι καπνίσει στο κάθε  λαμόγιο-έμπορο ελπίδας που βγαίνει και τα διαφημίζει στη τηλεόραση.
Μιλάμε για Greek Standards...
P.s. Και δεν  ξεχνάμε την τεράστια  απάτη με τους Μαγνήτες εξοικονόμησης Καυσίμων, η οποία ακόμα δεν αναδείχθηκε.
Από μας, γιατί στα άλλα Κράτη απερίγραπτε Γάμα Γάμα του Καταναλωτή έχει "καταδικαστεί" εδώ και πολλές  δεκαετίας.
Εσύ όμως κοιμάσαι τον ύπνο του Δικαίου. Άλλωστε με τον μήνα πληρώνεσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου