Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Όταν οι δημοσιογράγοι ξέρουν (κι) από λάδι!

Τώρα εξηγείται γιατί το Ελληνικό παρθένο ελαιόλαδο μένει απούλητο στις Διεθνείς αγορές. Διαβάστε: 

Ο ΛΑΔΕΜΠΟΡΑΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ

Απίστευτο κι όμως αληθινό! Η έκπληξη στις φετινές εκλογές της ΕΣΗΕΑ δεν επικεντρώνεται μόνο στην πληθώρα των παρατάξεων αλλά και στην πολυπραγμοσύνη ορισμένων υποψηφίων. Αν και ήταν μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ σε μια κρίσιμη στιγμή για τον κλάδο που ο κόσμος αγωνιούσε για το ψωμί του, αντί να ασχολούνται με τα προβλήματα των συναδέλφων που χτυπιούνται ανελέητα από την κρίση στις επιχειρήσεις ΜΜΕ, δοκίμαζαν λάδια (!) σε επιτροπές αξιολόγησης ελαιόλαδου που ...
διόριζε επί υπουργίας του ο κύριος Σιούφας. Το όνομα αυτού Δημήτρης Τσαλαπάτης. Και αναρωτιόμαστε, ο συγκεκριμένος υποψήφιος κατεβαίνει ως λαδέμπορας ή ως επικεφαλής της παράταξης του;
enimerosi24 
Κι επειδή οι δημοσιογράφοι δεν σηκώνουν μύγες στο...λάδι τους, αντεπιτίθενται .
Απάντηση – απειλητική προειδοποίηση από τον δικηγόρο του κ. Δημ. Τσαλαπάτη στο enimerosi24

Στη συνέχεια δημοσιεύουμε την απάντηση που λάβαμε μέσω mail από τον δικηγόρο, κ. Νικόλαο Νταλιάνη που εκπροσωπεί τον συνάδελφο και υποψήφιο στις εκλογές της ΕΣΗΕΑ, κ. Δημήτρη Τσαλαπάτη, σχετικά με προηγούμενη ανάρτησή μας για συμμετοχή του σε επιτροπή αξιολόγησης ελαιολάδου. Να σημειωθεί ότι το enimerosi24 έχοντας στη διάθεσή του τα στοιχεία που αναφέρει και ο δικηγόρος κ. Νταλιάνης στη συνέχεια, προέβη στην εν λόγω ανάρτηση. Πουθενά μέσα στο κείμενο δεν γίνεται λόγος ή αναφορά για έμμισθη σχέση του κ. Τσαλαπάτη με το υπουργείο Εμπορίου. Η σχετική αναφορά στην απάντηση του δικηγόρου του υποψήφιου, είναι προσωπική του ερμηνεία, ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας και την επιστρέφουμε!

Επιστολή από δικηγόρο, Νικόλαο Νταλιάνη: «ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ κ.Δ. ΤΣΑΛΑΠΑΤΗ. Είναι απορίας άξιον πως η τιμητική συμμετοχή του πρώην προέδρου της ΠΟΕΣΥ, μαζί με τον απερχόμενο πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ Π. Σόμπολο, τον πρώην πρόεδρο της ΕΡΤ Χ. Παναγόπουλο και άλλους εκπροσώπους παραγωγικών τάξεων, επιχειρείται να εμφανιστεί ως δήθεν έμισθη σχέση με το υπουργείο Εμπορίου επί θητείας του κ. Σιούφα παραμονές των εκλογών της ΕΣΗΕΑ. Παρακαλώ για την άμεση επανόρθωση, με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος του εντολέα μου κ. Δ. Τσαλαπάτη, ο πληρεξούσιος δικηγόρος του Νικόλαος Νταλιάνης.
2006, Έτος Ελαιολάδου & Ελιάς. Διαγωνισμός συσκευασίας. από Themistoklick » Δευτ, 10.07.06 9:59 Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Εμπορίου «2006, Έτος Ελαιολάδου και Ελιάς» Διαγωνισμός Σχεδιασμού Ελαιολάδου Στα πλαίσια του «2006, Έτος Ελαιολάδου και Ελιάς», το Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Εμπορίου διοργανώνει διαγωνισμό σχεδιασμού συσκευασίας για το τυποποιημένο ελαιόλαδο. Στόχος του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη της εικόνας ποιότητας του έξτρα παρθένου ελαιολάδου. Η τυποποίηση προάγει την εικόνα του ελαιολάδου και βοηθά στον έλεγχο ποιότητας, δίνοντάς του 'ταυτότητα', η οποία είναι αναγνωρίσιμη και ελέγξιμη. Ο διαγωνισμός έχει δυο σκέλη. Το πρώτο σκέλος αφορά σε διαγωνισμό σχεδίων συσκευασίας και το δεύτερο σκέλος σε σχέδια επικοινωνίας. Διαγωνισμός σχεδίων συσκευασίας ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 1. ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Εμπορίου στα πλαίσια του «2006, Έτος Ελαιολάδου και Ελιάς». Η συμμετοχή στο «Διαγωνισμό Σχεδιασμού Συσκευασίας Ελαιολάδου» σημαίνει πλήρη και ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων συμμετοχής στο Διαγωνισμό. 2. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ α. O διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε όλους τους ενδιαφερόμενους, όπως 1) μεμονωμένους σχεδιαστές, 2) επιχειρήσεις τυποποίησης και εμπορίας ελαιολάδου και συλλογικούς φορείς νόμιμης εκπροσώπησης αυτών, 3) διαφημιστικές εταιρείες και εταιρείες επικοινωνίας καθώς και 4) σε φοιτητές τεχνών και σχεδίου εγγεγραμμένων σε εκπαιδευτικά ιδρύματα τεχνών, σχεδίου και άλλων κλάδων όπως καλών τεχνών, γραφιστικής, επικοινωνιακού σχεδιασμού, οπτικής επικοινωνίας, δημοσιογραφικού σχεδιασμού και άλλων συναφών κλάδων. Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή στο Διαγωνισμό ατόμων που συνδέονται με πρώτο βαθμό συγγένειας με τα μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης ή με σχέση εργασίας με το Υπουργείο Ανάπτυξης. β. Οι ομαδικές συμμετοχές επιτρέπονται. γ. Κάθε ατομική ή ομαδική συμμετοχή μπορεί να υποβάλει απεριόριστο αριθμό σχεδίων σε κάθε μια από τις κατηγορίες του διαγωνισμού. δ. Όλοι οι συμμετέχοντες για να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα πρέπει να αποστείλουν ταχυδρομικά τα ακόλουθα: i) τη Συμπληρωμένη Αίτηση Συμμετοχής: στην αίτηση θα αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία τους, η/οι κατηγορία/ες του Διαγωνισμού στις οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν, πλήρη στοιχεία επικοινωνίας κλπ. Με την υποβολή της αίτησης οι συμμετέχοντες δηλώνουν ότι αποδέχονται τους όρους συμμετοχής στο Διαγωνισμό. ii) CD ROM που θα περιέχει το δημιουργικό υλικό. iii) Εκτύπωση δημιουργικών υλικών που υποβάλλονται σε δύο (2) αντίτυπα το καθένα. 3. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΧΕΔΙΩΝ α. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει τέσσερις (4) κατηγορίες: i. περιέκτης (φιάλη, δοχείο, κλπ - [container]) ii. ετικέτα (συμπεριλαμβανομένου του λογοτύπου) iii. συνολική παρουσίαση (ονοματολογία, φιάλη, σχεδιασμός - σύλληψη [concept]) iv. καινοτομία β. Για να δημιουργηθεί κάθε κατηγορία του Διαγωνισμού θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τρεις (3) διαφορετικοί διαγωνιζόμενοι και πέντε (5) συμμετοχές. 4. ΒΡΑΒΕΙΑ α. Τα βραβεία που θα απονεμηθούν είναι: - Κατηγορίες Ι, ΙΙ, ΙΙΙ: Σε καθεμιά από τις κατηγορίες αυτές βραβεύονται τα τρία (3) καλύτερα σχέδια με τα εξής ποσά : 1ο Βραβείο: 10.000 ευρώ, 2ο Βραβείο: 5.000 ευρώ, 3ο Βραβείο: 2.000 ευρώ. - Κατηγορία IV : Στην κατηγορία αυτή βραβεύονται τα σχέδια των κατηγοριών Ι-ΙΙΙ που παρουσιάζουν την καλύτερη καινοτομία με τα εξής ποσά : 1ο Βραβείο: 10.000 ευρώ, 2ο Βραβείο: 5.000 ευρώ, 3ο Βραβείο: 2.000 ευρώ. β. Στις ομαδικές νικητήριες συμμετοχές η απονομή του χρηματικού ποσού θα γίνει σε ίσα μέρη σε όλους τους συμμετέχοντες. 5. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ α. Τα σχέδια που θα υποβληθούν θα πρέπει να είναι νέα και να μην έχουν υποβληθεί σε άλλο διαγωνισμό. Κάθε συμμετέχων ή κάθε συμμετέχουσα ομάδα εγγυάται ότι σχεδίασε, δημιούργησε και είναι δικαιούχος της υποβληθείσας συμμετοχής - ατομικά ή από κοινού, αντίστοιχα. β. Με την υποβολή της συμμετοχής ο κάθε διαγωνιζόμενος χορηγεί στο Διοργανωτή και στην Επιτροπή Αξιολόγησης την ανέκκλητη άδεια να χρησιμοποιεί, να ασκεί κριτική, να αξιολογεί, να εξετάζει και με οποιονδήποτε άλλο τρόπο να αναλύει τη συμμετοχή του διαγωνιζόμενου σε οτιδήποτε βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τη διοργάνωση και την πραγματοποίηση του Διαγωνισμού. Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιεί, να αναπαράγει, να διανέμει, να παρουσιάζει στο κοινό τη συμμετοχή του διαγωνιζόμενου για λόγους διαφήμισης ή προώθησης ή εκτέλεσης του Διαγωνισμού αποκλειστικά μέσα στο πλαίσιο διοργάνωσής του. Κατά τα λοιπά όμως τα δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας πάνω στα υποβληθέντα σχέδια παραμένουν σε αυτούς που ήταν υπεύθυνοι για τη δημιουργία τους και για την υποβολή της συμμετοχής. γ. Υλικό που προστατεύεται ήδη από δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί στο υποβληθέν σχέδιο. Οι διοργανωτές δεν φέρουν ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε προσβολή δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας που προέρχεται από τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό αλλά ούτε και για προσβολή ιδίων δικαιωμάτων που αφορά στα υποβληθέντα σχέδια και πραγματοποιούνται από τρίτους. δ. Τα υποβληθέντα σχέδια στην κατηγορία I (περιέκτης) θα πρέπει να αναφέρονται σε μετρικές συσκευασίες, που νόμιμα κυκλοφορούν στην ΕΕ. ε. Στην κατηγορία IV μπορεί να συμμετέχει και κάθε συμμετέχων στις τρεις πρώτες κατηγορίες του διαγωνισμού. Κάθε συμμετέχων στην κατηγορία IV θα πρέπει να αιτιολογήσει τον καινοτόμο χαρακτήρα του έργου του σε μια παράγραφο με όχι παραπάνω από 300 λέξεις. στ. Τα σχέδια θα πρέπει να υποβληθούν σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή (σε CD ROM) και ο φάκελος της συμμετοχής θα πρέπει να αποσταλεί ταχυδρομικά ή με κατάθεση στη διεύθυνση: Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Εμπορίου Γραφείο Γενικού Γραμματέα Εμπορίου Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, Τηλ. 210 3808664 Φαξ 210 3803422 με την ένδειξη «Για το Διαγωνισμό σχεδιασμού συσκευασίας ελαιολάδου». Τα ηλεκτρονικά αντίγραφα που υποβάλλονται θα πρέπει να είναι απαλλαγμένα από ιούς. στ. Τα σχέδια θα πρέπει να υποβληθούν σε δύο διαφορετικούς τύπους: i) PDF για εκτύπωση και ii) ανοιχτό αρχείο εκτύπωσης Indesign, QuarkXpress, Illustrator, Freehand or Photoshop. Οι συμμετοχές πρέπει να έχουν την εξής ανάλυση:- α. 72 dpi έως 1MB - 300dpi (DIN A2, έως 5 MB). ζ. Όσοι αποστείλουν συμμετοχές θα πρέπει να κρατήσουν αντίγραφα, καθώς αυτές δεν θα επιστραφούν. 6. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ α. Η αξιολόγηση των συμμετοχών θα γίνει από ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης τα ονόματα των μελών της οποίας είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα www.gge.gr β. Κριτήρια αξιολόγησης: i. Αισθητικό κριτήριο: Κατά πόσο η εμφάνιση του σχεδίου προωθεί την ελκυστικότητα του συγκεκριμένου προϊόντος. ii. Οικολογικό κριτήριο: Κατά πόσο το υποβληθέν σχέδιο είναι δυνατό να κατασκευαστεί με υλικά που είναι ασφαλή για τον καταναλωτή και φιλικά προς το περιβάλλον. iii. Πρακτικότητα: Κατά πόσο το υποβληθέν σχέδιο καλύπτει τις πρακτικές ανάγκες των καταναλωτών της σχετικής αγοράς. iv. Οικονομικό κριτήριο: Κατά πόσο είναι εφικτό και οικονομικά συμφέρον για τη σχετική αγορά να προβεί στην αξιοποίηση και στην εκμετάλλευση του συγκεκριμένου σχεδίου. ΜΕΛΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Μ. Βολουδάκης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου Γενική Γραμματεία Εμπορίου, Υπουργείο Ανάπτυξης Π. Καραχάλιος, Πρόερδος Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing, Ε.Ε.Δ.Ε Δ. Παναγιωτόπουλος, Καθηγητής, Προϊστάμενος Τμήματος Βιομηχανικού Σχεδιασμού, Α.Τ.Ε.Ι. Κοζάνης Μ. Παπαπολύζος, Πρόεδρος Ενώσεως Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος Χ. Πασχαλίδου, Διευθύντρια Ενώσεως Εταιρειών Διαφήμισης - Επικοινωνίας Σ. Στασινός, Γενικός Διευθυντής Οργανισμού Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας Λ. Κοτσίρης, Πρόεδρος Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας Π. Σόμπολος, Πρόεδρος Ενώσεως Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθήνας Γ. Αντωνιάδης, Πρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποιήσεως Ελαιολάδου Β. Κρανιάς, Πρόεδρος Ενώσεως Βιοτεχνών Τυποποιητών Ελαιόλαδου Χ. Παναγόπουλος, Πρόεδρος ΕΡΤ Α.Ε. Δ. Δασκαλόπουλος, Πρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Ε. Καλούσης, Πρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων Α. Κανέλλης, Πρόεδρος Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος Τσαλαπάτης, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συντακτών Ελλάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου