"Οι επιτυχίες είναι αρκετές για την υπόληψη, όχι όμως για τη δόξα". Για να κατακτήσεις και τη δόξα πρέπει να ακολουθήσεις και ένα τρόπο ζωής πιο «γκουρμέ», θα πρόσθετε ο Πέτρος Κωστόπουλος, (έτσι, για να αποδείξει λειψή ακόμα και την άποψη του Βολτέρου). Γιος μεροκαματιάρη...
ταξιτζή, άφησε πίσω του τα τσιπουράδικα στον Βόλο, το στιλ του ροκά έφηβου και το στίγμα της επαρχιώτικης καταγωγής του για την «μεγάλη ζωή» στα κοσμικά σαλόνια της Αθήνας. Ο Πέτρος Κωστόπουλος διόλου τυχαία κατάφερε να γίνει ο μέντορας του lifestyle στην Ελλάδα, όντας παρολίγον οδηγός ταξί στο Βόλο και παρολίγον... clossar του Παρισιού.
"Εγώ είμαι για μεγάλα πράγματα" συζητούσε με την παρέα του στα τσιπουράδικα και εφηβικός στόχος ήταν να γίνει δεκτός στον «καλό κόσμο» της θεσσαλικής πόλεως. Ασχολήθηκε με το πόλο με σκοπό τη σχετική… φιγούρα στα κορίτσια, στα οποία είναι τοις πάση γνωστό ότι είχε (προ Τζένης εποχή) μεγάλη αδυναμία.
Ήρθε στην Αθήνα αλλοπαρμένος από έρωτα σε ηλικία 16 ετών. Δεν κατάφερε όμως να πετύχει στις Πανελλήνιες, και αποφάσισε να φύγει για τη Γαλλία, όπου σπούδασε Επικοινωνιολόγος. Εξερευνώντας εκεί το «French Dream του» προτιμούσε την νυχτερινή ζωή στις γαλλικές συνοικίες παρά τις επισκέψεις στο αμφιθέατρο. Λίγο πριν ενστερνιστεί το προφίλ του bon viver, όπως έχει δηλώσει, έκλεβε τρόφιμα από τα σούπερ μάρκετ του Παρισιού για να επιβιώσει…
Αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, κυρίως εκκεντρική αλλά και… διχασμένη, όπως λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου πολλοί συνάδελφοί του. Λίγο η «εκλεπτυσμένη» μαγειρική, λίγο το editing σε ανδρικά περιοδικά, συχνά-πυκνά χρέη dj και μπόλικες συμβουλές για άντρες μέσω ραδιοφώνου με εκπομπές περιεχομένου που άγγιζε τα όρια του σεξισμού, ο Πέτρος Κωστόπουλος έχτισε μέσα σε λίγα χρόνια μια καλοπληρωμένη καριέρα διδάσκοντας lifestyle στον αντρικό πληθυσμό.
Μια τυχαία συνάντησή του το ’87 με τον εκδότη Άρη Τερζόπουλο και ένα μεταξύ τους στοίχημα ήταν η αιτία που τον οδήγησε από το Παρίσι στην Αθήνα να εκδίδει το περιοδικό ΚΛΙΚ. Αρχικά ενδιαφέρον ως πείραμα, σε μια χώρα που είχε μόνον περιοδικά όπως το Φαντάζιο και το Ρομάντζο…
Το περιοδικό έγινε αναμφισβήτητα σημείο αναφοράς στην καριέρα του Πέτρου Κωστόπουλου χάρη στη στήριξη του εκδότη του, Άρη Τερζόπουλου. Φιλόδοξος και αποφασιστικός επιχειρηματίας, γνωστός για την εξεζητημένη και επιτυχημένη εκδοτική του δραστηριότητα έγινε σε μικρό χρονικό διάστημα ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Ομίλου Imako Media Net Group. Ξεκίνησε με την έκδοση του Κλικ, που απέκτησε τον τίτλο του πιο πρωτοποριακού περιοδικού της χώρας και συνέχισε στην έκδοση του Νίτρο που και αυτό με την σειρά του σημείωσε άμεση επιτυχία και κατέκτησε σημαντική θέση στην αγορά.
Εισέβαλε όμως και στο χώρο του ραδιοφώνου ιδρύοντας τον ραδιοσταθμό Νitro, έναν από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς σταθμούς στην Ελλάδα. Επιπλέον, ο Όμιλος Imako Media Net Group εκδίδει πάνω από 10 περιοδικά για λογαριασμό διαφόρων εταιριών και έχει στην ιδιοκτησία του εκδοτικό οίκο, αλλά και μετοχές στο Χρηματιστήριο. Δραστηριοποιείται και στην τηλεόραση με δική του βραδινή εκπομπή. Ωστόσο, η IMACO τον τελευταίο καιρό δεν φαίνεται ιδιαίτερα προσοδοφόρα επιχείρηση με τη μείωση των πωλήσεων να είναι αισθητή. Απολύσεις εργαζομένων και μειώσεις μισθών καθιστούν το μέλλον της εταιρίας θολό λόγω και της κρίσης στον Τύπο.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, το Life style δεν πάει και τόσο καλά- τουλάχιστον στα περιοδικά. Αρχισαν τα λουκέτα, οι απολύσεις- ακόμα και συνδικαλιστικών εκπροσώπων, οι απεργίες, τα τερτίπια με τους αποργοσπάστες, οι πιέσεις για μειώσεις των μιοσθών.
Βλέπετε, αν έχεις μάθει να ζεις σαν βασιλιάς, δύσκολα κατεβαίνεις από την "¨αμαξα". Είναι το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας...
http://volospress.blogspot.com/2011/05/lifestyle.html#more
ταξιτζή, άφησε πίσω του τα τσιπουράδικα στον Βόλο, το στιλ του ροκά έφηβου και το στίγμα της επαρχιώτικης καταγωγής του για την «μεγάλη ζωή» στα κοσμικά σαλόνια της Αθήνας. Ο Πέτρος Κωστόπουλος διόλου τυχαία κατάφερε να γίνει ο μέντορας του lifestyle στην Ελλάδα, όντας παρολίγον οδηγός ταξί στο Βόλο και παρολίγον... clossar του Παρισιού.
"Εγώ είμαι για μεγάλα πράγματα" συζητούσε με την παρέα του στα τσιπουράδικα και εφηβικός στόχος ήταν να γίνει δεκτός στον «καλό κόσμο» της θεσσαλικής πόλεως. Ασχολήθηκε με το πόλο με σκοπό τη σχετική… φιγούρα στα κορίτσια, στα οποία είναι τοις πάση γνωστό ότι είχε (προ Τζένης εποχή) μεγάλη αδυναμία.
Ήρθε στην Αθήνα αλλοπαρμένος από έρωτα σε ηλικία 16 ετών. Δεν κατάφερε όμως να πετύχει στις Πανελλήνιες, και αποφάσισε να φύγει για τη Γαλλία, όπου σπούδασε Επικοινωνιολόγος. Εξερευνώντας εκεί το «French Dream του» προτιμούσε την νυχτερινή ζωή στις γαλλικές συνοικίες παρά τις επισκέψεις στο αμφιθέατρο. Λίγο πριν ενστερνιστεί το προφίλ του bon viver, όπως έχει δηλώσει, έκλεβε τρόφιμα από τα σούπερ μάρκετ του Παρισιού για να επιβιώσει…
Αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, κυρίως εκκεντρική αλλά και… διχασμένη, όπως λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου πολλοί συνάδελφοί του. Λίγο η «εκλεπτυσμένη» μαγειρική, λίγο το editing σε ανδρικά περιοδικά, συχνά-πυκνά χρέη dj και μπόλικες συμβουλές για άντρες μέσω ραδιοφώνου με εκπομπές περιεχομένου που άγγιζε τα όρια του σεξισμού, ο Πέτρος Κωστόπουλος έχτισε μέσα σε λίγα χρόνια μια καλοπληρωμένη καριέρα διδάσκοντας lifestyle στον αντρικό πληθυσμό.
Μια τυχαία συνάντησή του το ’87 με τον εκδότη Άρη Τερζόπουλο και ένα μεταξύ τους στοίχημα ήταν η αιτία που τον οδήγησε από το Παρίσι στην Αθήνα να εκδίδει το περιοδικό ΚΛΙΚ. Αρχικά ενδιαφέρον ως πείραμα, σε μια χώρα που είχε μόνον περιοδικά όπως το Φαντάζιο και το Ρομάντζο…
Το περιοδικό έγινε αναμφισβήτητα σημείο αναφοράς στην καριέρα του Πέτρου Κωστόπουλου χάρη στη στήριξη του εκδότη του, Άρη Τερζόπουλου. Φιλόδοξος και αποφασιστικός επιχειρηματίας, γνωστός για την εξεζητημένη και επιτυχημένη εκδοτική του δραστηριότητα έγινε σε μικρό χρονικό διάστημα ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Ομίλου Imako Media Net Group. Ξεκίνησε με την έκδοση του Κλικ, που απέκτησε τον τίτλο του πιο πρωτοποριακού περιοδικού της χώρας και συνέχισε στην έκδοση του Νίτρο που και αυτό με την σειρά του σημείωσε άμεση επιτυχία και κατέκτησε σημαντική θέση στην αγορά.
Εισέβαλε όμως και στο χώρο του ραδιοφώνου ιδρύοντας τον ραδιοσταθμό Νitro, έναν από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς σταθμούς στην Ελλάδα. Επιπλέον, ο Όμιλος Imako Media Net Group εκδίδει πάνω από 10 περιοδικά για λογαριασμό διαφόρων εταιριών και έχει στην ιδιοκτησία του εκδοτικό οίκο, αλλά και μετοχές στο Χρηματιστήριο. Δραστηριοποιείται και στην τηλεόραση με δική του βραδινή εκπομπή. Ωστόσο, η IMACO τον τελευταίο καιρό δεν φαίνεται ιδιαίτερα προσοδοφόρα επιχείρηση με τη μείωση των πωλήσεων να είναι αισθητή. Απολύσεις εργαζομένων και μειώσεις μισθών καθιστούν το μέλλον της εταιρίας θολό λόγω και της κρίσης στον Τύπο.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, το Life style δεν πάει και τόσο καλά- τουλάχιστον στα περιοδικά. Αρχισαν τα λουκέτα, οι απολύσεις- ακόμα και συνδικαλιστικών εκπροσώπων, οι απεργίες, τα τερτίπια με τους αποργοσπάστες, οι πιέσεις για μειώσεις των μιοσθών.
Βλέπετε, αν έχεις μάθει να ζεις σαν βασιλιάς, δύσκολα κατεβαίνεις από την "¨αμαξα". Είναι το σύνδρομο της Μαρίας Αντουανέτας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου