Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ξέρουμε πόσα χρωστάμε?

Από www.adena-gr
Στο κτίριο του IRS (Ελληνιστί Εφορία) της Νέας Υόρκης, ο ηλεκτρονικός πίνακας πληροφορεί τους Αμερικάνους (και φιλοξενούμενους), για το ακριβές Δημόσιο χρέος της χώρας (και ανανεώνεται κάθε δευτερόλεπτο). Επίσης με ανατριχιαστική ακρίβεια ενημερώνει το ποσό (σε δολάρια) που αντιστοιχεί σε κάθε φορολογούμενη οικογένεια.
Εμείς, όχι μόνο αγνοούμε πόσα και σε ποιον χρωστάμε, αλλά δεν έχουμε καταφέρει να μάθουμε πόσοι είναι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι που επιβαρύνουν (ασκόπως) την λυπητερή.
P.s. Φωτό 2009

3 σχόλια:

  1. Άσε μας... ξανά οι Δημ. Υπάλληλοι που "σε επιβαρύνουν ασκόπως". Που "είναι δύο εκατομμύρια", βγήκαν κοντά 800 χιλιάρικα αλλά εσύ το βιολάκι σου "δεν ξέρουμε πόσοι είναι" κλπ κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω για τους Αμερικάνους όμως εγώ λέω ότι εμείς οι Ελληνες δεν χρωστάμε τίποτα και σε κανένα!
    Ολοι αυτοί οι απατεώνες που αυτοαποκαλούνται πολιτικοί, μπορεί να μας λένε ότι έχουμε Δημόσιο χρέος, όμως εγώ σαν πολίτης και όχι σαν υπήκοός τους, δεν το αναγνωρίζω.
    Και δεν το αναγνωρίζω διότι ενώ πάντα πλήρωνα τους φόρους μου κανονικά, δεν είδα ποτέ έστω και μια απόδειξη ή ένα τιμολόγιο ή ένα παραστατικό ή απλώς μια πρόχειρη αλλά επίσημη καταγραφή, που να μου δείχνει τί έγιναν τα λεφτά μου, που επενδύθηκαν ή σε ποιά λειτουργικά έξοδα του κράτους σπαταλήθηκαν.
    Οι οικονομία του κράτους λειτουργεί όπως αυτή μιας επιχείρησης. Και όπως σε μια επιχείρηση αν ο επιχειρηματίας δεν κόψη μια απόδειξη τότε είναι υπεύθυνος για την φοροδιαφυγή και καταδικάζεται για φοροκλοπή, έτσι και οι κυβέρνηση ενός κράτους πρέπει να δίνει λογαριασμό στους πολίτες τι κάνει τα λεφτά τους.
    Εγώ λοιπών δεν είδα ποτέ μια απόδειξη τί έχουν κάνει με τα λεφτά που έχω πληρώσει σε φόρους. Αντίθετα τους έχω ακούσει αμέτρητες φορές να μου λένε έντελώς αόριστα, ότι τα λεφτά αυτά δεν φτάνουν και πρέπει να πάρουμε δάνειο για να καλύψουμε την τρύπα.
    Εγώ λοιπών δεν τους πιστεύω μέχρι να μου δείξουν μια απόδειξη.
    Μέχρι τότε θα τους θεωρώ ως κλέφτες που κλέβουν τα λεφτα μου - και τα δικά σας - και πέρνουν μετά δάνεια στο όνομά μου για να καλύψουν την τρύπα που άνοιξε η κλοπή.
    Δεν αναγνωρίζω λοιπών κανένα χρέος. Να το πληρώσουν αυτοί που έκλεψαν τα λεφτά μου αλλιώς να μου φέρουν την απόδειξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρουμε! Ξέρουμε!

    Εδω: http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/cb/9f/e1/cb9fe18249b0ea1510cf35bbf6d5d60a167a60a6/application/pdf/100819_debt_gr.pdf

    Αν και τα στοιχεία πρέπει νά 'ναι λίγο μπαγιάτικα.

    Επίσης ξέρουμε πως ο κυρ-Φίλιππος δεν έχει γνώσεις ούτε Δ' Δημοτικου! (Εκει που τα παιδάκια μαθαίνουν τη διαίρεση!)

    Εδω: http://2mnka.wordpress.com/2010/03/29/%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B8%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B8%CE%B9%CE%BF%CF%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή