Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Ναι, είμαι ρατσιστής τελικά!

Η συγκεκριμένη δημοσιευσή μου, θα προκαλέσει μερικούς αλλά λίγο με νοιάζει, μετά το περιστατικό του αδικοχαμένου 44χρονου, αποφάσισα ότι τέλος πια οι καλοσυνές...
Είμαι ρατσιστής, ξέρω ότι εμείς οι έλληνες υπήρξαμε μετανάστες, αλλά δεν θυμάμαι κανέναν μας να σφάζει Γερμανούς για να κλέψει, έλεος πια, μαζέψτε όλες τις φυλές του Ισραήλ που μας φέρατε εδώ και στείλτε τους πάλι στην απολίτιστη χώρα από όπου ήρθαν, αλλά αρχίζω να ...πιστεύω τελικά αυτές τις θεωρίες συνωμοσίας, δεν μας αφήνουν να κλείσουμε τα σύνορα μας οι Αμερικάνοι, για να μας γεμίζουν ξένους, και να μην ορθοποδίσουμε καθόλου, αλλά για όλους έχει εκεί πάνω, από τον κ. Παπανδρέου μέχρι εμένα ένα απλό πολίτη, θα λογοδοτήσουμε στο ίδιο σύμπαν, και εγώ δεν είμαι τόσο αμαρτωλός όσο εσείς κύριοι Κυβερνώντες, μένω ήσυχος, γιατί κάτι θα πληρώσετε και εσείς, όχι από εμένα, όχι από τον κοιμισμένο λάο, που κραυγάζει μόνο μέσω blogs και μέσω καμερών, αλλά από εκεί πάνω....



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου