Το ίδιο ενεχυροδανειστήριο αυτοκινήτων , το ίδιο θέμα (πτώση τιμών στα μεταχειρισμένα- ακριβά τζιπ), ο ίδιος επιχειρηματίας (με φόντο το όνομα η το τηλέφωνο της επιχείρησης), αλλά...διαφορετική γραβάτα.
Στις πρωινές εκπομπές, στα κεντρικά δελτία ειδήσεων , και πάντα σε ζωντανή (πανάκριβη) σύνδεση, το "αποκλειστικό" ρεπορτάζ ξεπερνά σε επαναλήψεις, τις Τηλεοπτικές εμφανίσεις του Πανίκα.
Γκρίζα διαφήμιση, κινδυνολογία, αποπροσανατολισμός από τα σημαντικά θέματα, η ανικανότητα των δημοσιογράφων (μετά των διευθυντών των) να βρουν ενδιαφέρουσες ειδήσεις?
Για μας τους τηλεθεατές ένα είναι το θέμα. Έχουμε βαρεθεί & σιχαθεί αυτή την γελοιότητα.
Ευχόμαστε και ελπίζουμε να το καταλάβουν ,όχι το ΕΣΡ, αλλά οι διαφημιστές-χορηγοί της τηλεόρασης..
Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου