. Μήπως οι επιχειρηματίες επιλέγουν τις Διαφημιστικές εταιρείες, με διαγωνισμό βλακείας?
Γιατί δεν εξηγείται αλλιώς ότι έβαλαν τον Σπύρο Παπαδόπουλο , τον πιο καλοπληρωμένο "καλλιτέχνη" (από την χρυσή κότα της ΕΡΤ), να παριστάνει τον απελπισμένο από την κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας.
Και τον Βουτσά να του δίνει κουράγιο και καφέ Λουμίδη, για να τον αποτρέψει από την... αυτοκτονία.
Τόσο...
πολύ υποτιμούν την νοημοσύνη των καταναλωτών , η το θράσος τους έχει ξεπεράσει κάθε όριο και λογική.
Κρίμα για τον Καφέ...
Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου