Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Οι "ευφυΐες" της διαφήμισης του Λουμίδη, επέλεξαν τον Mr "Στην Υγεία μας" στο ρόλο του πιο απαισιόδοξου Έλληνα!

. Μήπως οι επιχειρηματίες επιλέγουν τις Διαφημιστικές εταιρείες, με  διαγωνισμό βλακείας?
Γιατί δεν εξηγείται αλλιώς  ότι έβαλαν τον Σπύρο Παπαδόπουλο , τον πιο καλοπληρωμένο  "καλλιτέχνη" (από την χρυσή κότα της ΕΡΤ), να παριστάνει τον  απελπισμένο από την  κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας.
Και τον Βουτσά να του δίνει κουράγιο  και καφέ Λουμίδη, για να τον αποτρέψει από την... αυτοκτονία.
Τόσο...
πολύ υποτιμούν την νοημοσύνη των καταναλωτών , η το θράσος τους έχει ξεπεράσει κάθε όριο και λογική.
Κρίμα για τον Καφέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου