Πόσο προστατευμένοι μπορούν να αισθάνονται οι επισκέπτες στη Ελλάδα , όταν καταναλώνουν τρόφιμα?
Αρμόδιος φορέας ο ΕΦΕΤ,και ομολογουμένως έχει βελτιωθεί, αλλά η σειρήνα συναγερμού που κτυπάει όταν εντοπίζει κάτι επικίνδυνο, δεν ακούγεται. Ο λόγος είναι η "αρρωστημένη" αντίληψη που έχουν τα Ελληνικά ΜΜΕ, να μην "στεναχωρούν" τους χορηγούς τους. δημοσιεύοντας την είδηση και αναγκαστικά το όνομα χορηγό τους, που εμπλέκεται έμεσσα η άμεσα με επικίνδυνο διατροφικό προιόν. Και για να... το καταλάβουν οι Ομογενείς, που τους φαίνεται ασύληπτη-ηλίθια μια τέτοιου ειδους συγκάλυψη και νοοτροπία , όταν κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές, δίνουμε παραδείγματα
1)Η εταιρεία Καλλιμάνης Α.Ε. ενημερώνεται από τους προμηθευτές της στο Βέλγιο για παρτίδα καλαμαράκια με αυξημένη ποσότητα καδμίου (15 τόννοι) και αυτή με την σειρά τους 30 Μαϊου 2011 ενημερώνουν άμεσα τις Ελληνικές Αρχές, που είχαν (περιέργως) μεσάνυχτα για το γεγονός (κλικ). Ταυτόχρονα προχωρεί σε εθελοντική ανάκληση ζητώντας από τους καταναλωτές που ήδη προμηθεύτηκαν από τις επίμαχες παρτίδες, όχι απλώς να μην το καταναλώσουν, αλλά και να το επιστρέψουν (που?).
Ο ΕΦΕΤ (κλικ) 3 μέρες (2 Ιουνίου 2011) αργότερα, ανεβάζει στην χαμηλής επισκεψιμότητας ιστοσελίδα τους δελτίο τύπου πληροφορώντας ότι :
"Απαίτησε!!! την απόσυρση -ανάκληση του προιόντος, και καλεί τους καταναλωτές (που την πάτησαν) να...μην το καταναλώσουν.
Τίποτα για επιστροφή προιόντος, η χρημάτων, που θα ήταν τουλάχιστον ένα μικρό κίνητρο για τους επαγγελματίες που το προμηθεύτηκαν για μαγαζιά , να μην το χρησημοποιήσουν.
Τα συμπεράσματα (εκτός από την τροφική-καρκινογόνα δηλητηρίαση) δικά σας...
Στο No 2 παράδειγμα που ακολουθεί με συσκευασμένη σαλάτα Σούπερ Μάρκετ,θ α δείτε πόσα ΜΜΕ συνεργάστηκαν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου