Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Η έρευνα "Εγκλωβισµένοι σε τιµές-καρµπόν οι καταναλωτές", είναι ερασιτεχνική η στημένη?

Γιατί το www.adena.gr διαφωνεί και την χαρακτηρίζει παραπλανητική!
Με αυτό τον τίτλο ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ "ήταν έρευνα που έκαναν «ΤΑ ΝΕΑ», µε βάση τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιµών, σε 6 µμεγάλες αλυσίδες. Έδειχνε ότι ο ανταγωνισµός δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε στην ελληνική αγορά. Εξετάζοντας (γράφουν) τις τιµές 29 βασικών προϊόντων, τα οποία επελέγησαν τυχαία (!!!) , προκύπτει ότι οι καταναλωτές που θα θελήσουν να τα αγοράσουν µε δυσκολία θα βρουν αξιοσηµείωτες διαφορές στις τιµές ανάµεσα στις έξι αλυσίδες σούπερ µάρκετ.
Οι ενστάσεις (μας): Η συντάκτης-ρεπόρτερ -ερευνήτρια Δήμητρα Σκούφου πρέπει να είναι η μοναδική καταναλώτρια, που αγνοεί ότι... ο κόσμος εδώ και καιρός έχει στραφεί σε προϊόντα no- name .
Είναι τουλάχιστον "ύποπτο" το γεγονός ΄ότι υπολογίζοντας το κόστους του καλαθιού των Ελληνικών νοικοκυριών δεν συμπεριλαμβάνεται κανένα μη "επώνυμο" αγαθό.
Είναι τουλάχιστον "τρελό" το 1/5 του κόστους 29 "βασικών - καθημερινών" προϊόντων (σύνολο 89 ευρώ), να προέρχεται από ένα ακριβό ουίσκι αξίας 17,45 ευρώ!(klik foto)
Οι διεξάγοντες (τέτοιου είδους) έρευνες πραγματοποιούν δικές τους τιμοληψίες, και δεν στηρίζονται σε -επίσημες μεν ερασιτεχνικές δε- κρατικές ιστοσελίδες, που δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους. Δικαιολογώντας την μομφή για τo www.e-prices.gr, αλλά και την προχειρότητα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, πληροφορούμε ότι:
Tο Παρατηρητήριο Τιμών δεν λαμβάνει υπόψιν, και δεν δημοσιεύει τις tτιμές με τις προσφορές των προμηθευτών και των Σούπερ Μάρκετ (παρ΄ότι οι δεύτεροι αποστέλλουν και αυτές τις τιμές) . Η εξήγηση-δικαιολογία των υπευθύνων είναι ότι... "μπερδεύονται". Είναι γεγονός όμως ότι ένα σημαντικό μέρος των πελατών, επιλέγει και ψωνίζει σύμφωνα με τις εκπτώσεις- προσφορές που τράβηξαν την προσοχή τους στα Media, η την στιγμή των αγορών.
Οι "ειδικοί" του υπουργείου έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να καταργηθούν εντελώς οι προσφορές (άρα γενικώς και το marketing, του οποίου την έννοια αγνοούν). Φυσικά τότε "οι καταναλωτές θα εγκλωβιστούν σε τιμές-καρμπόν" όπως γράφει και ο τίτλος.
Ίσως τελικά αυτός να ήταν και ο "κρυφός" στόχος της υποτιθέμενης έρευνας?
Αν όμως πρόκειται για ένα (ακόμα) ερασιτεχνισμό ΜΜΕ, το μόνο που μπορούμε να προτείνουμε στο Διευθυντή του Μέσου Ενημέρωσης, είναι την επόμενη φορά να αναθέσει την έρευνα, σε άτομο που( η οικονομική του θέση, το υποχρεώνει να) ψωνίζει μόνο του...

1 σχόλιο:

  1. ...ΓΙα να ειχε βαση η ερευνα θα επρεπε να μας πουν και τι πιστωτικο εκπτωσης παιρνει η καθε αλυσιδα σουπερ μαρκετ...αντε γιατι δεν μπορω να βλεπω αλλο διαφημηση με καθε τροπο στα "μεγαλα" σουπερ μαρκετ...γιατι δεν ρωτατε να δειτε τι πιστωτικα εκπτωσης παιρνουν που αγγιζουν ακομη και το 60 % με αποτελεσμα ενα προιον να το πληρωνουμε πιο ακριβο για να βγει το πσιστωτικο που τους δινουν....αντε για να μαθαινουμε σιγα σιγα γιατι ειμαστε ακριβοτεροι απο τις αλλες ευρωπαικες χωρες...Κ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή