Το ερώτημα (ξανά) τέθηκε πριν καιρό και τηλεοπτικά, και το θέμα τελείωσε εκεί.
Βέβαια η απάντηση είναι λίγο πολύ γνωστή στους καταναλωτές. 'Οταν έχουμε "Ειδικούς Γενικούς Γραμματείς σαν τον Σπυράκο και Στεργίου, που (ακριβο)πληρώνονται για να κάνουν μόνον διαπιστώσεις, χαιρετίσματα στις Πολυεθνικές.
Όσο για την δημοσιογραφική έρευνα-διασταύρωση του "εγκλήματος" ήταν απόλυτα ενδελεχής.
Δείτε τα παραδείγματα του αναψυκτικού και μαλακτικού, που ενημέρωναν τους τηλεθεατές για τις διαφορές στις τιμές . Τι...
είπατε? Χωρίς μάρκα, ποσότητα-μέγεθος, δεν μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις?
Μα αυτή ήταν η ιδέα.
Ε κύριε Ανεπαρκέστατε η Αδιάφορε (αλλά) Ειδικέ Γενικέ Γραμματέα Εμπορίου , Γ. Στεργίου?
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου