Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

BUSINESS ΠΑΠΑΔΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ! ΣΕ ΟΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!



 απάντηση και για τον Μανώλη Χάλκο που έχει ανησυχίες ...δημοσιογραφικές


Εξοργίζει τους χριστιανούς ο πατήρ Ιωάννης Καλογερόπουλος(φωτό), εφημέριος του ιερού ναού της Παναγίας Φανερωμένης, με την επιστολή που απέστειλε προς τον Δήμο Παπάγου-Χολαργού,  στην οποία προσδιορίζει τα ποσά και τις ταρίφες που επιθυμεί να απολαμβάνουν οι ιερείς στις κηδείες και τα μνημόσυνα που τελούνται στο κοιμητήριο του δήμου!!!
Με την... ανατριχιαστική αυτή επιστολή του, η οποία προκαλεί δυσωδία για την κατάντια στην οποία δείχνουν να οδηγούνται ορισμένοι ιερείς, μετατρέποντας τον Οίκο του Θεού σε οίκο εμπορίου θαμπωμένοι από το χρήμα, ο πατήρ Ιωάννης ζητεί να μην θιγούν τα κεκτημένα του κοιμητηρίου Χολαργού!
Στο Κοιμητήριο Παπάγου η ανώτερη τιμή που έχει καθοριστεί για την τελετή εκάστης κηδείας φτάνει έως τα 65 € (σύμφωνα με στοιχεία που μας δόθηκαν από τον κ. Σερεμέτη, αρμόδιο του Δήμου Παπάγου για το τοπικό κοιμητήριο), ενώ η αντίστοιχη τελετή για τους ιερείς του Χολαργού …εθιμικά ορίστηκε στα 100 € (!!!). Με αφορμή το ζήτημα της Κοσμητείας που συζητήθηκε στο Δ.Σ. Χολαργού, ο πατήρ Ιωάννης στην επίμαχη επιστολή προς τον Δήμαρχο Παπάγου-Χολαργού, υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες που προκαλούν απέχθεια. Υπογραμμίζει συγκεκριμένα:
«Μας δίνουν 100 € σε κάθε τελετή, και δίνουν επιπλέον 20 € στη κηδεία σε νεωκόρο-ψάλτη, και 15 € στο καθένα τους στα μνημόσυνα, συνολικά δηλ. στη κηδεία 140 Ευρώ και στο μνημόσυνο συνολικά 100 Ευρώ.
Έτσι χρεώνονται λιγότερα οι άνθρωποι, και ο Ιερέας, λαμβάνει περισσότερα από τον Ιερέα στο κοιμητήριο Παπάγου, σε κάθε κηδεία, και χωρίς να αναγκάζεται να ζητιανεύει τη συνοδεία. (περισσότερα και χωρίς συνοδεία).
Στο θέμα των χορωδιών καλούνται οι Πρωτοψάλτες και από τις τρεις ενορίες του Χολαργού εκ περιτροπής, βάζουν όλοι πάντα ράσο, ψάλουν βυζαντινά κατά την τάξη της εκκλησίας μας, λέμε ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ και όχι περίληψη κηδείας ή μνημοσύνου, και αποφεύγεται η εμπορευματοποίηση των Ιερών τελετών και στα μάτια κυρίως του Θεού, αλλά και στα μάτια του πονεμένου Κόσμου. Και τα δύο μας πονούν».
 Αποτελεί όνειδος να παρουσιάζεται ο ιερέας στη σημερινή εποχή ως εργολάβος κηδειών που ζητεί ταρίφα 140 € για τις κηδείες και 100 € για τα μνημόσυνα, επειδή με αυτή την ταρίφα, λέει, θα κερδίζει περισσότερα χρήματα από τον αντίστοιχο ιερέα του κοιμητηρίου Παπάγου, χωρίς να χρειάζεται να ζητιανεύει!!!   
Και μάλιστα, προκειμένου να πείσει τον Δήμαρχο, ο πατήρ Ιωάννης τονίζει ότι οι υπηρεσίες που θα προσφέρονται θα είναι ολοκληρωμένες, χωρίς περίληψη κηδείας ή μνημοσύνου!!! Όλα τα …κομφόρτ και οι ανέσεις, για να πάει ο αποδημήσας ευχαριστημένος στον άλλο κόσμο και οι συγγενείς του να… απολαύσουν κηδείες και μνημόσυνα με κάθε πολυτέλεια!!!
Η πρόκληση δε και η ασέβεια απέναντι στη θεία αποστολή που επιτελεί ο ιερέας, συμπληρώνεται από τον πατέρα Ιωάννη με το να υπογραμμίζει ότι όλα αυτά γίνονται χωρίς να… εμπορευματοποιούνται οι Ιερές τελετές,  στα μάτια των «ανθρώπων  και κυρίως του Θεού, αλλά και στα μάτια του πονεμένου Κόσμου» !!!
Το γεγονός ότι ο πατήρ Ιωάννης Καλογερόπουλος μιλάει εξ’ ονόματος όλων  των ιερέων του Χολαργού, δημιουργεί μείζον θέμα για την τοπική ιεραρχία. Η επιστολή που απευθύνεται στον Δήμαρχο, αρχίζει ως εξής:
«Εν πρώτοις επιτρέψτε μας να σας συγχαρούμε και εμείς προσωπικά, διά την αναμενόμενη επιτυχία σας εις τις πρόσφατες δημοτικές εκλογές…».
 Άραγε συντάσσονται όλοι οι ιερείς με αυτές τις εξωφρενικές θέσεις του πατρός Ιωάννη, οι οποίες προσβάλλουν το ράσο του παπά, υποβιβάζοντάς τον σε κοινό έμπορα, που διαπραγματεύεται με την Δημοτική Αρχή τις ταρίφες σε κηδείες και μνημόσυνα;
Είναι δυνατόν το ράσο του παπά να ταυτίζεται ευθέως με πρακτικές εμπορίου, οι οποίες παραπέμπουν σε γραφεία τελετών;
Ο παπάς κάνει λειτούργημα ή επαγγέλλεται τον εργολάβο κηδειών ο οποίος ανάλογα με το παραδάκι που θα πάρει, είτε θα κάνει κηδεία ολοκληρωμένη είτε με… κομμένα γράμματα;
Είναι προσβλητικό ή όχι ο παπάς της σημερινής εποχής να εμφανίζεται ότι τρέχει πίσω από τους συγγενείς του νεκρού, ζητιανεύοντας το παραδάκι;

Αρνητική εντύπωση προκαλεί και ο τρόπος με τον οποίο ο πατήρ Ιωάννης επιχειρεί εμμέσως να συγκρίνει τις  υπηρεσίες που προσφέρει ο ιερέας του Χολαργού, με τις αντίστοιχες υπηρεσίες του ιερέα στο κοιμητήριο Παπάγου (σαν να διαγκωνίζονται δύο διαφορετικά γραφεία κηδειών!!!): «…λέμε ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ και όχι περίληψη κηδείας ή μνημοσύνου» κι έτσι «ο Ιερέας, λαμβάνει περισσότερα από τον Ιερέα στο κοιμητήριο Παπάγου», υπογραμμίζει! Μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια δηλαδή. Γι’ αυτό και η σπουδή του πατρός Ιωάννη να μην εμπλακούν…λατρευτικά οι ιερείς του Χολαργού με τους αντίστοιχους του Παπάγου;   
Ο πατήρ Ιωάννης Καλογερόπουλος, υπογραμμίζει κατά λέξη στην επιστολή του: «Σε περίπτωση που θα εμπλακούμε (εννοεί τους ιερείς του Χολαργού) και με τους ιερείς του Παπάγου, σίγουρα! μόνο προβλήματα θα δημιουργηθούν, τα οποία καθόλου δεν επιθυμούμε».
Φαντάζει αδιανόητο, ιερέας να προεξοφλεί την δημιουργία «μόνο προβλημάτων» σε περίπτωση που ενοποιηθεί …λατρευτικά  με τους ιερείς του Παπάγου!!!  Τα γένια τους θα φάνε;
Είναι δε τόσο το πάθος του συγκεκριμένου ιερέα να πείσει τη Δημοτική Αρχή για την διατήρηση των κεκτημένων στο Χολαργό, ώστε στον επίλογο της επιστολής του επισημαίνει το ίδιο ακριβώς ζήτημα:  «Όμως στο θέμα της εμπλοκής μας με τους Ιερείς του Παπάγου, να γνωρίζετε ότι είμαστε ριζικά όλοι οι Ιερείς του Χολαργού αντίθετοι».

Για όλους αυτούς τους λόγους, καλείται η τοπική ιεραρχία από όλες τις ενορίες να λάβει θέση, διότι ο πατήρ Ιωάννης Καλογερόπουλος εμφανίζεται να μιλάει εξ’ ονόματος όλων των ιερέων του Χολαργού. 
Ο ρόλος του παπά και της αποστολής του συμπυκνώνεται στην Ευαγγελική περικοπή του Ματθαίου κεφ. Ι’8 «Δωρεάν ελάβατε δωρεάν δότε». Όταν όμως εγκαταλείπονται οι διδαχές του Κυρίου και των αγίων πατέρων της Εκκλησίας μας από ιερείς σαν τον συγκεκριμένο, ο οποίος ταυτίζει το έργο του κληρικού είτε με επαιτεία είτε με εργολαβία κηδειών, τότε το θέμα είναι εξόχως σοβαρό και αφορά και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή και στην Ιεραρχία της Ελλάδος, οι οποίοι επίσης οφείλουν να λάβουν θέση.   
Ο πιστός ειδικά στην σημερινή εποχή της απαξίωσης των πάντων, ζητεί αποκούμπι στην Ορθοδοξία και στον ιερέα. Όταν όμως οι ίδιοι κληρικοί προσβάλλουν με τις πράξεις τους το ράσο του παπά, ο χριστιανός χάνει το στήριγμά του.

ΤΕΤΟΙΟ «ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ»  ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!
Πριν από ενάμισι μήνα, τέσσερις ιερείς της «Παναγίας Φανερωμένης» ανάμεσα στους οποίους και ο πατήρ Ιωάννης Καλογερόπουλος, εξέδωσαν ανακοίνωση-λίβελο εναντίον του τοπικού τύπου, λέγοντας ότι επιδιώκει την φίμωση των ιερέων και την απαξίωση του ποιμαντικού και κοινωνικού της έργου.
Ας θυμηθούμε τι ακριβώς  έλεγαν στην ανακοίνωσή τους οι ιερείς:
«Δεν είναι τυχαίο που η ενορία μας πολεμείται από δύο εφημερίδες του τοπικού τύπου στο πλέον ευαίσθητο σημείο της ποιμαντικής διακονίας της: στο νεανικό έργο. Η νέα τάξη πραμάτων θέλει την αποδόμηση του ιερού θεσμού της Εκκλησίας και την απομείωσή της. Η νέα τάξη πραγμάτων θέλει την Εκκλησία μόνο για τους γέροντες και τους ηλικιωμένους, να κηδεύει απλώς τους νεκρούς, μουσειακό απομεινάρι ενός μακρινού παρελθόντος, χωρίς λόγο, χωρίς διαφωνία, χωρίς επίδοση στους νέους ανθρώπους. Στην Ελλάδα όλοι έχουν δικαίωμα να μιλούν εκτός από την Εκκλησία, τη μάννα και τροφό του γένους μας! Χαρακτηριστικό πρόσφατο παράδειγμα η επίθεση εναντίον της Εκκλησίας με αφορμή το μήνυμα της Ι. Συνόδου «Προς το λαό», διότι οι ποιμένες της Εκκλησίας έκαναν «έγκλημα» να πουν τα πράγματα με το όνομά τους! Αυτό δεν βολεύει ορισμένους. Και ο Τοπικός Τύπος προθύμως συμπαρίσταται στην προσπάθεια για φίμωση της Εκκλησίας και απαξίωση του ποιμαντικού και κοινωνικού έργου της»!!!
Για ποιο… κοινωνικό ή ποιμαντικό έργο ομιλούν οι ιερείς; Αυτό κατά το οποίο εισπράττουν 140 € στις κηδείες και 100 € στα μνημόσυνα χωρίς να… εμπορευματοποιούνται οι Ιερές τελετές,  στα μάτια των «ανθρώπων  και κυρίως του Θεού, αλλά και στα μάτια του πονεμένου Κόσμου»;;;
Κάποιοι με τις πράξεις τους υβρίζουν τα θεία και εμπαίζουν τον κόσμο!
Τέτοιο…ποιμαντικό και κοινωνικό έργο δεν το θέλουν οι χριστιανοί! Και αυτό οφείλει να το καταγγείλει ο τοπικός τύπος.

STOP ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΙΣ BUSINESS ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ!
Η νέα Δημοτική Αρχή Παπάγου-Χολαργού, μπροστά σε αυτή την απαράδεκτη κατάσταση που διαμορφώθηκε στο κοιμητήριο Χολαργού, με τα…φακελάκια των 140 € και 100 € για κηδείες και μνημόσυνα, σε συνεδρίασή της αποφάσισε να ισοπεδώσει τις τιμές, εξομοιώνοντάς τες με αυτές του κοιμητηρίου Παπάγου.
Έτσι, η αμοιβή του ιερέα για την κάθε κηδεία ορίστηκε στα 50 € και για το μνημόσυνο 35 €.




1 σχόλιο:

  1. η εκκλησία είναι τρομερή!

    χάσαμε το γάτο μας και πάμε στο κτελ να βάλουμε ανακοίνωση "χάθηκα" (σελιδοποιητικά τρομερή) και μας λέει η υπέυθυνος "απαγορεύεται οποιαδήποτε αφισοκόληση εκτός ανακοινώσεων κτελ" οκ!
    μα σας παρακαλούμε ....." ε παιδιά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα είναι εντολές από πάνω"

    και βγαίνοντας κοιτάξαμε και όντως είχε μόνο αφίσες των κτελ αλλά είχε και 2 αφίσάκια της εκκλησίας !

    η εκκλησία είναι μια μεγάλη πληγή που κατευθύνει την πολιτική και την τρέμει ο κάθε δημισιογράφος! αφτή η πληγή καλό θα ήταν να κλείσει και να μείνει ο καθένας με τη θρησκεία του να δοξάζει ότι γουστάρει ! όσο μένει η εκκλησία με τέτοια δύναμη όχι μόνο μπίζνες θα περιμένουμε από τους αντιπροσώπους της, αλλά και έλεγχο και παρατράγουδα, και παρανομίες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή