Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Ποια η σχέση του Δημάρχου Πατούλη με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων?

Η απορία μου ως έμμεσου (έστω και αναγκαστικά) συνδρομητή της κρατικοδίαιτης  ανώνυμης εταιρείας του Δημοσίου με την επωνυμία "ΑΠΕ-ΜΠΕ ", γεννήθηκε από την φιλοξενία Δελτίου Τύπου ! του Δημάρχου Αμαρουσίου   Γιώργου Πατούλη, για μήνυση σε βάρος συγκεκριμένων blogs, για ανάρτηση (λέει) ψευδών και συκοφαντικών σχολίων...(κλικ). Με ποια κριτήρια η είδηση αυτή  αξιολογήθηκε  τόσο σημαντική, ώστε να ανα-διανεμηθεί μέσω του Πρακτορείου σε κάθε κερδοσκοπικό και μη ΜΜΕ?
Με ποιο σκεπτικό η προσωπική αντιδικία ενός Πολιτικού με (έστω έμμεσους ) πολιτικούς του αντιπάλους, θεωρείται ειδησιογραφία, και δημοσιεύεται με μονομερή περιγραφή  του συμβάντος? Άραγε όταν εγώ σαν απλός πολίτης-blogger, βρεθώ σε...
  αντιπαράθεση  και καταθέσω μήνυση σε κάποιο πολιτικό πρόσωπο, το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων θα φιλοξενήσει-αναμεταδώσει το δικό μου Δελτίο τύπου, μέσω του οποίου (θα  κερδίσω τις εντυπώσεις) θα  προβάλλεται η δική μου μόνον πλευρά?
Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω καμία σχέση με τον Δήμο και τον Δήμαρχο Αμαρουσίου.
Όμως όταν τυχαία διάβασα την ακραία κατά την άποψή μου "Δικαστική επίθεση" κατά  ενός μικρού blog (και ενός μεγάλου που αναδημοσίευσε) που τοποθετήθηκε αρνητικά στο τηλεπερσόνα Δήμαρχο,
ήρθαν στο μυαλό μου οι εικόνες(φωτό)  του Γιώργου Πατούλη  να σκάβει και να φυτεύει δένδρα κατά την αναδάσωση στο Πεντελικό όρος.
Και τότε...τα πήρα στο κρανίο.
Δεν θυμόμουνα πόσα ακριβώς δέντρα φύτεψε με την βοήθεια του διαδόχου του στην Πεντέλη.
Μήπως μπορεί να μας υπενθυμίσει?
Περιμένουμε...

20_02_11_Patoulis_Dedrofiteusi_Pirgos_Doukisis_Plakentias_552P.s.1 Το "ατυχές συμβάν έγινε πριν ένα μήνα. αλλά δεν διαβάζω συχνά (όπως κι οι περισσότεροι ) ΑΠΕ.
P.s 2. Ο παππούς μου έλεγε "όταν σκάβεις το λάκο του άλλου, πρόσεξε μην πέσεις μέσα"...
P.s. 3 Οι φωτό έχουν δημοσιεθεί από ιστοσελίδες  σχετικές η και φιλικές  με το Δήμαρχο Γ.Πατούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου