Ο νόμος είναι σαφέστατος όχι απλά σαφής…
Η ΑΕΠΙ πρέπει να έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τον καλλιτέχνη που επικαλείται ότι προστατεύει τα πνευματικά του δικαιώματα.
Σε ότι αφορά τους ξένους καλλιτέχνες θέλουμε να μας εξηγήσει κάποιος από την ΑΕΠΙ αν έχουν έγγραφη εξουσιοδότηση από κάποιους καλλιτέχνες.
Αυτό που επικαλείται η εταιρία είναι η ...συνεργασία της με αντίστοιχες εταιρίες του εξωτερικού (κάτι μας είπε τώρα), ενώ ο νόμος 2121/93 δεν προβλέπει τέτοιου είδους κάλυψη για τον «οργανισμό» εφόσον δεν έχει υπογεγραμμένη εξουσιοδότηση από τον καλλιτέχνη.
Και αυτό είναι λογικό καθώς θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να παρουσιάζονταν σαν προστάτης πνευματικών δικαιωμάτων συγκεκριμένων καλλιτεχνών, με κάποιον τρόπο θα πρέπει να δικαιολογεί την παρέμβαση του και τις απαιτήσεις του.
Κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι οι δισκογραφικές εταιρίες ωθούν τους νέους καλλιτέχνες να γίνουν μέλη της ΑΕΠΙ, στην οποία πληρώνουν συνδρομή!
Δεν είναι μόνο το 30% που παρακρατεί από τα δικαιώματα των καλλιτεχνών, αλλά και μία μηνιαία συνδρομή για την υπηρεσία!
Για πιο λόγο άραγε οι δισκογραφικές εταιρίες ενδιαφέρονται να γίνονται οι καλλιτέχνες μέλη της ΑΕΠΙ?
Μήπως με κάποιον τρόπο είναι συγκοινωνούντα δοχεία?
Μήπως η ΑΕΠΙ καλύπτει τις υποχρεώσεις των δισκογραφικών εταιριών απέναντι στους καλλιτέχνες, οι οποίοι εισπράττουν ψίχουλα από τις πωλήσεις των δίσκων από τις δισκογραφικές εταιρίες?
Επαναλαμβάνω ότι ο νόμος είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ, για όποιον καλλιτέχνη επικαλείται η ΑΕΠΙ ότι προστατεύει τα πνευματικά του δικαιώματα πρέπει να έχει ενυπόγραφη εξουσιοδότηση η οποία μάλιστα σύμφωνα με τον νόμο έχει διάρκεια 3 χρόνια, οπότε και πρέπει να ανανεώνεται ή παύει.
Ο Διονύσης Τσακνής και όλη η παρεούλα που λυμαίνεται τα πνευματικά δικαιώματα στην Ελλάδα τι έχουν να πουν γ' αυτό;
Η ΑΕΠΙ πρέπει να έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τον καλλιτέχνη που επικαλείται ότι προστατεύει τα πνευματικά του δικαιώματα.
Σε ότι αφορά τους ξένους καλλιτέχνες θέλουμε να μας εξηγήσει κάποιος από την ΑΕΠΙ αν έχουν έγγραφη εξουσιοδότηση από κάποιους καλλιτέχνες.
Αυτό που επικαλείται η εταιρία είναι η ...συνεργασία της με αντίστοιχες εταιρίες του εξωτερικού (κάτι μας είπε τώρα), ενώ ο νόμος 2121/93 δεν προβλέπει τέτοιου είδους κάλυψη για τον «οργανισμό» εφόσον δεν έχει υπογεγραμμένη εξουσιοδότηση από τον καλλιτέχνη.
Και αυτό είναι λογικό καθώς θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να παρουσιάζονταν σαν προστάτης πνευματικών δικαιωμάτων συγκεκριμένων καλλιτεχνών, με κάποιον τρόπο θα πρέπει να δικαιολογεί την παρέμβαση του και τις απαιτήσεις του.
Κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι οι δισκογραφικές εταιρίες ωθούν τους νέους καλλιτέχνες να γίνουν μέλη της ΑΕΠΙ, στην οποία πληρώνουν συνδρομή!
Δεν είναι μόνο το 30% που παρακρατεί από τα δικαιώματα των καλλιτεχνών, αλλά και μία μηνιαία συνδρομή για την υπηρεσία!
Για πιο λόγο άραγε οι δισκογραφικές εταιρίες ενδιαφέρονται να γίνονται οι καλλιτέχνες μέλη της ΑΕΠΙ?
Μήπως με κάποιον τρόπο είναι συγκοινωνούντα δοχεία?
Μήπως η ΑΕΠΙ καλύπτει τις υποχρεώσεις των δισκογραφικών εταιριών απέναντι στους καλλιτέχνες, οι οποίοι εισπράττουν ψίχουλα από τις πωλήσεις των δίσκων από τις δισκογραφικές εταιρίες?
Επαναλαμβάνω ότι ο νόμος είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ, για όποιον καλλιτέχνη επικαλείται η ΑΕΠΙ ότι προστατεύει τα πνευματικά του δικαιώματα πρέπει να έχει ενυπόγραφη εξουσιοδότηση η οποία μάλιστα σύμφωνα με τον νόμο έχει διάρκεια 3 χρόνια, οπότε και πρέπει να ανανεώνεται ή παύει.
Ο Διονύσης Τσακνής και όλη η παρεούλα που λυμαίνεται τα πνευματικά δικαιώματα στην Ελλάδα τι έχουν να πουν γ' αυτό;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου