Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Ο κιμάς πρέπει να κόβετε παρουσία του πελάτη!

Αυτός ήταν ο κανονισμός μια φορά και ένα καιρό, για να προστατέψουν τους καταναλωτές μια και ο κιμάς μπορεί  να ανακατευτεί με οτιδήποτε μπορεί να αλεθεί , η  εύκολα να επιμολυνθεί με επικίνδυνα για τους ανθρώπους παθογόνα βακτήρια.
Αργότερα με την κάθοδο των Πολυεθνικών αλυσίδων , η νομοθεσία άλλαξε για να εξυπηρετηθούν πολυκαταστήματα τύπου Lidl , που ενώ δεν διαθέτουν (για λόγους  κόστους) τμήμα  χασάπικου, εντούτοις πωλούν προσυσκευασμένα  προϊόντα κρέατος. Ανάμεσα τους φυσικά και ο Βόειος κιμάς , που όχι μόνο εισάγεται από χώρες γνωστές από το σκάνδαλο των "τρελών αγελάδων", αλλά και που χαρακτηρίζεται ως...
ΥΠΕΡ- κατεψυγμένος, άρα (θεωρητικά) παραμένει αναλλοίωτος στα ράφια σούπερ μάρκετ για πολλούς μήνες. Αρκεί να υπερκαταψύχεται στην θερμοκρασία των μείον 24 βαθμών Κελσίου.
Είναι όμως αυτό εφικτό στην Ελληνική πραγματικότητα όπου οι πολύωρες διακοπές ρεύματος είναι συχνό φαινόμενο το καλοκαίρι? Ξεχνάμε  ότι πολλές επιχειρήσεις αλλά και οικογένειες διαθέτουν ψυγεία-καταψύκτες 20ετίας, που όχι μόνο   αδυνατούν να υπερκαταψύξουν, αλλά ούτε και να δείξουν τόσο χαμηλή θερμοκρασία?
 Σε σημερινή πρωινή επίσκεψή μας σε κατάστημα της αλυσίδας στο τμήμα υπεκατεψυγμένων η ένδειξη  θερμομέτρου έδειχνε μόλις -19 βαθμούς (αντί για μείον 24).
Δείτε λοιπόν στην συνέχεια πόσο ενημερωμένος είναι ο καταναλωτής που αγοράζει ένα Υπερ-κατεψυγμένο προϊόν στο Lidl...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου