Με μοναδική (δυστυχώς) εξαίρεση την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η οποία για άλλη μια φορά ενημερώνει τα μέλη της , και με την ευκαιρία (μέσω των Blogs) τα μελλοντικά θύματα-πελάτες των Γερμανο-μπακάληδων. Διαβάστε:
Παραπλάνηση και " χαράτσι" στις τιμές στα καταστήματα LIDL.
Καθημερινά τα παράπονα των καταναλωτών της Κρήτης, για την ξενόφερτη αλυσίδα LIDL,που δραστηριοποιείται και στον τόπο μας. Αφορούν παραδεκτή από τους υπεύθυνους των καταστημάτων, παραπλάνηση των καταναλωτών και συγκεκριμενοποιούμε:...
1)Το Σάβαττο 9-07-2011 καταναλωτής επισκέφθηκε το παράρτημα LIDL της περιοχής Χαλέπα Χανίων, και ...
θέλησε να αγοράσει ένα μπλουζάκι τ.polo.Η Πινακίδα έγραφε "Σετ 2 τεμ 9,99 ένα τεμάχιο 5Ε, Ο καταναλωτής θέλησε να αγοράσει ένα μπλουζάκι ,αλλά όταν πήγε στο ταμείο, η ταμίας
προσπάθησε να του χρεώσει το ένα μπουζάκι 10 Ευρώ.Ο καταναλωτής αντέδρασε και άμεσα κατήγγειλε το γεγονός στην Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, όπου συνεργείο της πήγε, και ο υπεύθυνος του καταστήματος συνέχισε να στηρίζει την ίδια λογική, ότι το ένα μπλουζάκι δεν το δείνουν 5 Ευρώ,
αλλά καλείται ο καταναλωτής να πληρώσει και δεύτερο μπλουζάκι και μάλιστα στην τιμή των 9,99 Ευρώ
2)Καταναλώτρια μας παραθέτει την κατά εξακολούθηση εξαπάτηση καταναλωτών
"Καλησπέρα σας
Θα ήθελα να θέσω υπόψη σας το εξής:
Σε επισκεψή μου στο LIDL των Αγίων Αποστόλων, και ενώ βρισκόμουν στο ταμείο για να πληρώσω, η ταμίας χτύπησε κατά λάθος δύο ακόμη είδη από την επόμενη πελάτισσα. Πρίν κλείσει το λογαριασμό, διαπιστώθηκε το λάθος και τα ακύρωσε. Πλήρωσα και έλεγξα ότι στην απόδειξη
αναγραφόταν η διόρθωση. Στο σπίτι πλέον, επειδή κάτι δεν μου φαινόταν σωστό, έκανα τις πράξεις της απόδειξης ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ, και διαπίστωσα τα εξής: 1ον ότι η διόρθωση δεν είχε γίνει (άρα χρεώθηκα 2,78 € επιπλέον) και 2ον (και σημαντικότερο) ότι η ταμειακή μηχανή βγάζει ένα ποσό προς πληρωμή που είναι 0,40 € περισσότερο από την αξία των ειδών (33,67 € αντί για 33,27 €).
Σας επισυνάπτω την απόδειξη για να κάνετε και τις δικές σας πράξεις και αναρωτιέμαι αν έχει θεσπιστεί κάποιου είδους κουβέρ στα σούπερ μάρκετ ή αν πρόκειται για ένα "τεχνολογικό" λάθος. Δεν έχω σκοπό να πάω στο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ να ψάχνω την άκρη (δεν αξίζει για 3,18 €), αλλά από εσάς θα περίμενα να ελέγξετε (τουλάχιστον) τις αποδείξεις του συγκεκριμένου ταμείου τη συγκεκριμένη ημέρα για να διαπιστωθεί αν ήμουν το μόνο θύμα..."
΄Επειτα από τα παραπάνω συστήνουμε αυστηρά την προσοχή των καταναλωτών, για τις αγορές τους .
Τα τηλέφωνα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ(Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης" είναι 282109266 και 2821092306 για καταγγελίες
Η Πρόεδρος της
΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
epkxan@gmail.com
Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου