Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Αθάνατη Ελληνική Δικαιοσύνη...

Μια συνηθισμένη (για πάρα πολλούς) εμπειρία στα Δικαστηρία.
Πήγα σήμερα στο Εφετείο Κομοτηνής. Είχα κληθεί ως μάρτυρας σε μια υπόθεση που κρατάει εδώ και 3 χρόνια, αφού συνεχώς παίρνει αναβολές. O τόπος κατοικίας μου είναι στη Λάρισα, οπότε καταλαβαίνει κανείς ότι δεν ήταν και πολύ εύκολο για μένα να βρεθώ στην Κομοτηνή. Χρειάστηκε να πάρω άδεια από τη δουλειά μου, να αφήσω την οικογένειά μου και να κάνω 900 χλμ (πήγαινε-έλα). Μέχρι ...εδώ όλα καλά. Μόλις όμως μπήκαμε στο δικαστήριο η πρόεδρος μας ενημέρωσε ότι θα εξεταστούν οι πρώτες 24 υποθέσεις (εγώ ήμουν πιο μετά) και μας είπανε οι υπόλοιποι να αποχωρήσουμε. Δηλαδή έκανα τόσα χλμ για να μου πούνε ότι τελικά η δίκη αναβάλλεται και θα πρέπει να ξανάέρθω. Και η ταλαιπωρία μου δεν τελείωσε εκεί. Αφού γύρισα από γραφείο σε γραφείο μια και o υπεύθυνος έλειπε (πήγα συνολικά σε 4 γραφεία αφού o ένας με παρέπεμπε στον άλλο) για να πάρω μια βεβαίωση ότι ήρθα στο δικαστήριο, έκανα το λάθος να ζητήσω τα χρήματα που δικαιούμουν για την μετακίνηση μου. Και τι μου λένε; Ότι το υπουργείο δεν έχει στείλει καθόλου χρήματα και αν και δικαιούμαι, δεν έχουνε να μου δώσουν.... Δηλαδή τότε πως με καλούνε. Και ρωτάω λοιπόν εγώ. Αφού η υπόθεση μου δεν θα εξεταζόταν δεν μπορούσαν να με ειδοποιήσουν να μην έρθω τζάμπα; Είναι τόσο δύσκολο να γίνει ένας σωστός προγραμματισμός δικών ή ξυπνάει ένα πρωί o υπεύθυνος και λέει αυτές τις δίκες θα εκδικάσουμε σήμερα; Από τη στιγμή που με καλέσανε, με ρωτάνε αν έχω τα χρήματα να πληρώσω το ταξίδι; Και ναι φανταστείτε ούτε καν είχαν έρθει οι κατηγορούμενοι. Μάλλον τους είχε ενημερώσει o δικηγόρος τους ότι δεν θα γίνει η δίκη.Μετά σου λέει γιατί πάμε κατά διαόλου... Αν την επόμενη φορά που θα με καλέσουν πάω σε γιατρό και πάρω χαρτί ότι δεν μπορώ να πάω στη δίκη για λόγους υγείας θα φταίω εγώ; Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να απευθυνθώ κάπου για να ζητήσω τα χρήματα που δεν μου δώσανε;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου