Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Αισχροκέρδεια παπάδων (πάλι και πάλι)...

Κι από την μύγα ξύγκι...

Την περασμένη εβδομάδα εργάστηκα σε ένα γάμο στον Άγιο Τρύφωνα της Παλλήνης ως φωτογράφος...
Με πλησίασε ο νεωκόρος και με ρώτησε αν είμαι η υπεύθυνη. Κατόπιν με οδήγησε στο δωμάτιο του αρχιερέα ο οποίος μου ζήτησε να του πληρώσω το ρεύμα για τα δύο studio flash που θα χρησιμοποιούσα κατά την διάρκεια της τελετής. Ζήτησε 20 ευρώ για τα 25 λεπτά που... κρατάει το μυστήριο. Γνωρίζοντας το ζευγάρι που επρόκειτο να παντρευτεί, είχα ήδη πληροφορηθεί πως ο παπάς για να τελέσει το μυστήριο είχε πάρει από τους γονείς του ζευγαριού το ποσό των 700 ευρώ. Γελώντας του απάντησα πως η εκκλησία δεν πληρώνει ρεύμα, οπότε και ο ιερέας κοκκίνησε και άρχισε να φωνάζει πως έχει ψηφιστεί άρθρο που υποχρεώνει τον φωτογράφο να πληρώσει το ρεύμα. Όταν μετά του είπα να συνεννοηθώ με το ζευγάρι, μου είπε πως το ζευγάρι δεν έχει καμία σχέση και πως η υποχρέωση αφορά εμένα (προφανώς για να μην θορυβηθούν οι άνθρωποι που ήδη χρυσοπλήρωσαν το μυστήριο. Επειδή είναι κοινός τόπος να ζητάνε οι παπάδες λεφτά από τους φωτογράφους για το ρεύμα, όσο γελοίο και αν ακούγεται, του είπα πως θα του τα δώσω μετά το μυστήριο (συνεργάτες μου, μου έχουν αναφέρει πως αν καταλάβει ο παπάς πως δεν θα πάρει λεφτά, τραβάει ακόμα και τα καλώδια από τις μπαλαντέζες κατά τη διάρκεια του μυστηρίου). Στο τέλος του μυστηρίου, ζήτησα να μου δώσει απόδειξη για τα χρήματα. Μου είπε ότι θα έπρεπε να ντρέπομαι (;;;;;!!!!!) και το θέμα έκλεισε εκεί. Φυσικά, δεν έδωσα χρήματα, φυσικά δεν υπάρχει άρθρο, αλλά πόσοι είναι αυτοί που δίνουν;

Αναγνώστης 


http://tro-ma-ktiko.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου