Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Με 6-απάτησε η κουνιάδα μου με τον Κύρτσο!

Την εκτιμούσα το παραδέχομαι .
Κάθε Σάββατο που κατέβαινα στο Κολωνάκι για καφέ, όταν μου ζητούσε να τις φέρω  καμιά δεκαριά εφημερίδες FREE SUNDAY,  δεν της χαλούσα χατήρι. Ήταν εύκολο άλλωστε, όταν στο κέντρο της Αθήνας κάθε τετράγωνο συναντάς νέους και νέες δίπλα από παλέτες με "Tζάμπα Press" να σε ικετεύουν με το βλέμμα τους να δεχθείς τα έντυπα (για να πάνε νωρίς στα σπίτια τους).
Ο εκδότης  Γιώργος Κύρτσος καμαρώνει για τις 4 συνεχόμενες πρωτιές της εφημερίδας του, που χτυπάνε (αλύπητα) τα 250.000  φύλλα, όταν ο αμέσος επόμενος "σοβαρός" ανταγωνιστής το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (και παρά τις "ενέσεις" του Καρφούρ) , φτάνει τα 175.000!
Ο τέως γαλάζιος (νυν τρικολόρ) Μιντιάρχης επισημαίνει και...
την αύξηση των διαφημιστικών  εσόδων κατά 20% πράγμα που κι εμείς θα το θεωρούσαμε εντυπωσιακό τέτοια εποχή, αν δεν βλέπαμε χορηγούς σαν το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (που κύριος μέτοχος είναι το Δημόσιο, δηλ. εμείς) να "αγοράζει " τετρασέλιδα , σε ένα έντυπο που λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του, καταλήγει στα καλάθια απορριμάτων, αδιάβαστο.
Όμως δεν πάνε και τα 250.000  φύλα στα σκουπίδια (απευθείας).
Γιατί μια μέρα ανακάλυψα ότι η κουνιάδα μου χρησιμοποιούσε τα φύλα της εφημερίδας για να αφοδεύει  ο σκύλος της εντός του σπιτιού.

- "Γι αυτό  μου ζητούσες την εφημερίδα του Κύρτσου , για να  την χέζει το κοπρόσκυλο?" την ρώτησα θυμωμένος.
-" Αμ γιατί θα τη ζητούσα, για την διαβάσω?" μου απάντησε, και μ' έστειλε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου