Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

Στο Καρφούρ το μέλι είναι γλυκό στα ράφι, αλλά πικρό στο ταμείο, Αντι για 4 ευρώ, χρεώθηκε 7,65. Τυχαίο?

Κανείς δεν το νομίζει, με εξαίρεση την Γ. Γραμματεία του Καταναλωτή, που ποτέ δεν εντόπισε  την κλασική πια τακτική της Πολυεθνικής. Άλλη τιμή στο ράφι και διαφορετική (αλλά  πάντα μεγαλύτερη)  στο Ταμείο . Εάν εμείς λαμβάνουμε δεκάδες αυταπόδεικτες καταγγελίες  στο e-mail,  ο ανεπαρκής, η αδιάφορος , η.... Γ.Γραμματέας Σπυράκος και οι συνεργάτες του στο 1520, πρέπει να λαμβάνουν χιλιάδες. Ακούσατε η διαβάσατε τίποτα για πρόστιμο στο Καρφούρ? Δεν νομίζω.
Διαβάστε τουλάχιστον σε εμάς, άλλη μια καραμπινάτη εξαπάτηση , για...
να προσέχετε όλοι εσείς οι καινούργιοι πελάτες-θύματα που επισκέπτεστε τους Γάλλους μεγαλομπακάληδες για να εξαργυρώσετε τα κουπόνια που κόψατε από την σοβαρή (λέμε τώρα) εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
Το μέλι Carrefour , σύμφωνα με την μικροσκοπική ηλεκτρονική ταμπελίτσα (κλικ φωτό), κοστίζει 4,05 ευρώ η συσκευασία. Όπως διαπιστώσαμε γυρνώντας σπίτι, στο ταμείο μας χρέωσαν  7,65.
Την επόμενη μέρα , μετά από μισή ώρα αναμονής στη σειρά  στη ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, συνοδεία υπαλλήλου οδηγούμαστε στο ράφι, όπου επιβεβαιώνετε το...ΛΑΘΟΣ.  O υπάλληλος ομολογεί ότι, όχι μόνον  κακώς βρίσκεται αυτή ταμπελίτσα με την τιμή εκεί, αλλά και η διπλανή της  από διαφορετική μάρκα μελιού, και με μια κίνηση τις αφαιρεί. Επιστρέφοντας στην υποδοχή δίνει εντολή να μας επιστραφεί η διαφορά. Η κοπέλα υπακούει,  υπογράφουμε και σημειώνει την διόρθωση στην απόδειξη.
Ούτε γάτα ούτε ζημιά, για το Καρφούρ, αλλά για τους (πριν από εμάς) πελάτες  που έπεσαν στη παγίδα της χαμηλής τιμής?
Φυσικά και δεν  σπαταλήσαμε τον χρόνο μας να ενημερώσουμε τους "κοιμισμένους" στη Πλατεία Κάνιγγος. Στη καλύτερη περίπτωση να σφύριζαν τηλεφωνικά στο διευθυντή (του καταστήματος) να...
Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία ..."συνεργασία" θα ήταν.
Τα ακούς Θεμιστοκλή σε τι μπελά μας βάζεις με την ...προσφορά σου?...

1 σχόλιο:

  1. Τα Καρφουρ ειναι ισως το μοναδικο που οταν η τιμη στο ταμειο ειναι λαθος σου το χαριζουν
    Μηπως δεν το ζητησε αυτο ο πελατης ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή