Αν νομίζετε ότι η καταγγελία-ανάρτησή μας με τίτλο Με 40% κλέψιμο από το ράφι μέχρι το ταμείο, μας εξαπάτησε το Καρφούρ! (και τη οποία κλασσικά αγνόησε η Γ.Γραμματεία του Καταναλωτή) είναι μεμονωμένη, θα σας απογοητεύσουμε. Εκτός από τα e-mail των αναγνωστών που μας έχουν κατακλύσει με τις ασχημες εμπειρίες τους, και το adena-gr κατά την διαδικασία εξαργύρωσης των κουπονιών από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ συνεχώς βρίσκεται μπροστά από τα πονηρά κόλπα των Γάλλων για παραπλάνηση. Περίπτωση 1η.
Στο ράφι η ταμπέλα γράφει Τονοσαλάτα Φασόλια Carrefour 1,04 ευρώ. Αγοράζουμε τρεις κονσέρβες, αλλά μετά το ταμείο (κλικ στη απόδειξη) διαπιστώνουμε ότι...
χρεωθήκαμε για την κάθε μια 1,33 ευρώ (30% περισσότερο).
Γίνετε η σχετική χρονοβόρα διαμαρτυρία, και συνοδεία του υπάλληλου στο ράφι, διαπιστώνεται ότι η τονοσαλάτα μας είναι ακριβότερη γιατί τα φασόλια είναι ...μαυρομάτικα. Άσχετα αν δε το γράφει ούτε η απόδειξη, ρωτούμε να μας υποδείξουν που είναι τα η τονοσαλάτα με φασόλια...φασόλια.
Συμπτωματικώς (εξ ου και το κενό στο ράφι) δεν υπάρχουν. Η ταμπέλα με την τιμή κράχτη βέβαια παρέμεινε για ημέρες , αλλά η τονοσαλάτα με τα απλά φασόλια, δεν μπήκε στο ράφι.
Γιατί άλλωστε? Πόσοι νομίζετε ότι πήραν χαμπάρι την λαμογιά.
Σε λίγο κι άλλες , χειρότερες περιπτώσεις...French marketing...
Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου