


Στο ράφι η ταμπέλα γράφει Τονοσαλάτα Φασόλια Carrefour 1,04 ευρώ. Αγοράζουμε τρεις κονσέρβες, αλλά μετά το ταμείο (κλικ στη απόδειξη) διαπιστώνουμε ότι...
χρεωθήκαμε για την κάθε μια 1,33 ευρώ (30% περισσότερο).
Γίνετε η σχετική χρονοβόρα διαμαρτυρία, και συνοδεία του υπάλληλου στο ράφι, διαπιστώνεται ότι η τονοσαλάτα μας είναι ακριβότερη γιατί τα φασόλια είναι ...μαυρομάτικα. Άσχετα αν δε το γράφει ούτε η απόδειξη, ρωτούμε να μας υποδείξουν που είναι τα η τονοσαλάτα με φασόλια...φασόλια.
Συμπτωματικώς (εξ ου και το κενό στο ράφι) δεν υπάρχουν. Η ταμπέλα με την τιμή κράχτη βέβαια παρέμεινε για ημέρες , αλλά η τονοσαλάτα με τα απλά φασόλια, δεν μπήκε στο ράφι.
Γιατί άλλωστε? Πόσοι νομίζετε ότι πήραν χαμπάρι την λαμογιά.
Σε λίγο κι άλλες , χειρότερες περιπτώσεις...French marketing...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου