Σαρωτικές επιδόσεις το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται στη κυκλοφορία της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, γράφει ευλογώντας τα γένια του το protothema.gr, όλα τα φιλικά Siteς και Blogs σπεύδουν "αβίαστα" να αναμεταδώσουν το ...κατόρθωμα.
Βέβαια ο κάθε φτωχός αναγνώστης του έγκυρου (λέμε τώρα) Ενημερωτικού φύλου, γνωρίζει ότι κι εμείς. Ξημερώματα Κυριακής παίζουν ξύλο στα περίπτερα οι καταναλωτές για να ...πάρουν όσοι περισσότερα φύλα μπορούν. Αιτία, τα ...
κουπόνια για ψώνια αξίας 5 ευρώ , που αποκτάς αγοράζοντας την εφημερίδα που κοστίζει 2 ευρώ .Κέρδος 3 ευρώ σε κάθε τεύχος, χώρια την τζάμπα θέρμανση , καθώς καίγεται (αδιάβαστο) στη ξυλόσομπα.
Εμείς στο adena-gr είμαστε από τους φανατικούς αγοραστές (όχι αναγνώστες) του Πρώτου Θέματος και με ντροπή ομολογούμε ότι με τις 13 εφημερίδες που "επενδύσαμε", συνεισφέραμε στον Αναστασιάδη την δυνατότητα να ξεπουλήσει 180.000 φύλα.
Βέβαια στις επόμενες εβδομάδες που θα συνεχιστεί η συνεργασία ΘΕΜΑ- Carrefour Μαρινόπουλου, θα είναι όλο και πιο δύσκολο να "αποκτήσουμε" την εφημερίδα-μπροσούρα Σούπερ Μάρκετ, γιατί οι αναγνώστες (χα,χα) ζητούν από τους γνωστούς περιπτεράδες να τους κάνουν κρατήσεις...
Όμως ποιος κερδίζει (εκτός από τους καταναλωτές) από αυτά τα περίεργα κουπόνια, δωροεπιταγές ,η διατακτικές, όπως περιγράφονται στην απόδειξη των Γάλλων μεγαλομπακάληδων?
Σε λίγο...
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου