Ίσως να είναι έτσι όμως όταν ένας καταναλωτής κάνει το λάθος να επιστρέψει ένα προιόν που αγόρασε από κάποιο από τα καταστήματα της αλυσίδας, τότε συναντά μπροστά του μεγάλα εμπόδια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το...
περιστατικό που συνέβη το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής στο Jumbo που βρίσκεται στο Μαρούσι, δίπλα ακριβώς από το Mall. Η κυρία πήγε για αλλαγή μία σχολική τσάντα αλλά την ενημέρωσαν ότι η συγκεκριμένη τσάντα έχει αποσυρθεί και άρα δεν μπορεί να την αλλάξει. Υποστήριξαν μάλιστα και η υπάλληλος αλλά και η προϊσταμένη της ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι εποχιακό και έδειξαν στον πελάτη τη σχετική πινακίδα όπου αναγράφεται ότι αλλαγές εποχιακών προϊόντων δεν γίνονται πέραν μιας συγκεκριμένης περιόδου. Βέβαια όταν η γυναίκα αγόρασε τη σχολική τσάντα για το παιδί της δεν υπήρχε καμία ένδειξη ότι το συγκεκριμένο προϊόν ήταν εποχιακό και άρα υπήρχε προθεσμία εφόσον επιθυμούσε να το αλλάξει. Η επιχείρηση λοιπόν που νοιάζεται τόσο πολύ για τα ευρώ των καταναλωτών στέρησε από έναν άνθρωπο δέκα ευρώ – τόσο κόστιζε η συγκεκριμένη τσάντα – επειδή αυτός δεν γνώριζε – και βέβαια δεν είχε υποχρέωση για κάτι τέτοιο – ότι το ράφι από το οποίο πήρε το προϊόν ανήκε στα εποχιακά είδη. Οι υπάλληλοι του συγκεκριμένου Jumbo υποστήριξαν μάλιστα ότι μπορεί να κρατήσει την τσάντα μέχρι του χρόνου το Σεπτέμβρη οπότε και θα ξαναφέρει η επιχείρηση σχολικά – εποχιακά είδη οπότε τότε, ίσως, να μπορεί να γίνει αλλαγή. Τα δέκα ευρώ όμως της γυναίκας θα μείνουν μέχρι τότε στα αζήτητα επειδή αυτή δεν κατανόησε – και δεν υπήρχε και σχετική ένδειξη στο ράφι – την… εποχικότητα του προϊόντος. Κατά τα λοιπά το Jumbo εμφανίζεται να νοιάζεται για τον καταναλωτή!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου