Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Καταγγελία αναγνώστη: Μου έκοψαν το ρεύμα για 100ευρώ!


Ειμαι μια απο τους χιλιαδες απελπισμενους Ελληνες. Εχω να κανω μια καταγγελια για την εταιρια παροχης ρευματος hellas power. Οπως σας ειπα και πιο πανω εκανα το λαθος και μετεφερα το ρευμα του σπιτιου μου στην εν λογο εταιρια.
Να συμπληρωσω οτι ειναι... ανεργη πολυτεκνη και χηρα με 3 παιδια. Σημερα μου εκοψαν το ηλεκτρικο ρευμα επειδη αργησα να πληρωσω τον λογαριασμο αξιας 100ευρώ

Δεν φτανουν ολα αυτά. Οταν...
αναγκαστηκα να δανειστω απο φιλους και συγγενεις για να παω να πληρωσω το ηλεκτρικο ρευμα, ηρθε ο υπαλληλος της εταιριας και επειδη του παραπονεθηκα γιατι μου το κοψανε το ρευμα, με απειλησε οτι αν συνεχισω να διαμαρτυρομαι θα σηκωθει να φυγει χωρις να μου συνδεση το ρευμα ενω εγω το ειχα πληρωσει...

Ολα αυτα σε περιοδο οικονομικης κρισης.

Αναγνώστρια
http://volospress.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου