Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Αθερίνα το "ΛΑΥΡΑΚΙ" του ΣΔΟΕ.

«Δεν είμαι ο εκατομμυριούχος»!Από βιοπαλαιστής που προσπαθεί να αντεπεξέλθει με δυσκολία στα καθημερινά του έξοδα και να συντηρήσει τα έξι όλα κι όλα ενοικιαζόμενα δωμάτιά του στη Σκιάθο, ο 54χρονος Σταύρος Φραγκούλας βρέθηκε εκατομμυριούχος, έχοντας μάλιστα καταθέσεις 8,5 εκ. ευρώ στην Ελβετία! Το όνομα του Σκιαθίτη βρέθηκε προφανώς λάθος στη λίστα των μεγαλοκαταθετών στο εξωτερικό που κατάρτισε το ...Υπουργείο Οικονομικών που εμφανίζουν όμως πενιχρά εισοδήματα στην Ελλάδα.
 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου
  
Ενα λάθος του άλλαξε όλη του τη ζωή. Ξαφνικά ο κ. Σταύρος Φραγκούλας βρέθηκε χωρίς να το γνωρίζει ανάμεσα στους μεγαλοκαταθέτες του εξωτερικού και στην Ελλάδα φαίνεται πως δήλωνε… πενταροδεκάρες.
 
Ο ίδιος φυσικά δεν γνώριζε πως το όνομά του ήταν μέσα στη λίστα που πήρε στα χέρια του ο Υπουργός Οικονομικών και μοίρασε στους βουλευτές. Αν και ο κ. Βενιζέλος είχε δεσμευτεί πως η λίστα αυτή δεν θα δινόταν στη δημοσιότητα, ο κ. Φραγκούλας ενημερώθηκε από δημοσιογράφο της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ πως είναι πολυεκατομμυριούχος.
 
Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ  τον οποίο επισκέφτηκε χθες βράδυ έμπλεος οργής και αγανάκτησηςο κ. Σταύρος Φραγκούλας περιέγραψε το περιστατικό και ανέφερε τις αλλαγές που έχουν συμβεί στη ζωή του τις τελευταίες ημέρες.
 
«Με πήρε τηλέφωνο στο σπίτι μου ο κ. Λαμπρόπουλος, δημοσιογράφος στα ΝΕΑ, και με ενημέρωσε πως το όνομά μου ήταν στη λίστα με τους μεγαλοκαταθέτες. Μου είπε ότι έχω σε τράπεζα της Ελβετίας 8.5 εκ. ευρώ! Έπεσα κυριολεκτικά από τα σύννεφα. Εγώ έχω μερικά ενοικιαζόμενα δωμάτια στη Σκιάθο και φυσικά δεν έχω καταθέσεις. Αν είχα αυτά τα λεφτά δεν θα ήμουν στην Ελλάδα, θα είχε φύγει σε άλλες χώρες», υπογράμμισε ο ίδιος.
 
Η περιπέτειά του έγινε γνωστή στο νησί του Παπαδιαμάντη και ο κ. Φραγκούλας δέχεται τα πειράγματα των συμπολιτών του οι οποίοι τον ενοχλούν… για δανεικά.
 
«Ευτυχώς στο νησί με ξέρουν, γνωρίζουν ποιος είμαι και τη δουλειά κάνω. Όμως στο καλαμπούρι μου λένε συνεχώς να τους δανείσω χρήματα. Άλλοι μου λένε να τους κάνω πληρεξούσιο και να πάνε εκείνοι να πάρουν τα λεφτά!», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκούλας.
 
 
Ο 54χρονος που προσπαθεί σε καθημερινή βάση να επιβιώσει έμενε έκπληκτος από όσα συνέβησαν στην καθημερινότητα  του τις τελευταίες ημέρες, ενώ άφησε να εννοηθεί ότι θα ξεκινήσει δικαστικό αγώνα έτσι ώστε να βρει πως έγινε αυτό το λάθος. Ο ίδιος μάλιστα δεν μπορεί να καταλάβει πως η λίστα αυτή διέρρευσε και κυρίως πως τα προσωπικά του δεδομένα βρέθηκαν στα χέρια τρίτων. Από χθες το βράδυ βρίσκεται σε επικοινωνία με γνωστό Βολιώτη δικηγόρο, ο οποίος θα αναλάβει την υπόθεσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου