Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κατήγγειλε στην Γενική
Γραμματεία Καταναλωτή την "Παράνομη Ιντερνετική πρακτική της WIN AE"
θέτοντας την , υπόψη και στον Γενικό Γραμματέα κ Δημήτρη Σπυράκο
Στην καταγγελία της η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ αναφέρει:
Κύριοι,
Καταναλωτές , μας έχουν καταγγείλει ότι , στο Ιντερνέτ υπάρχει
«κύκλωμα απάτης» που υπόσχεται μια VESPA, σε όποιον... καταναλωτή
απαντήσει σωστά σε μια απλή ερώτηση γνώσεων, καλώντας τον με αυτό
τον τρόπο «αθώα» να απαντήσει. Αφού απαντήσει στην ερώτηση ο
καταναλωτής του ανακοινώνουν ότι θα πρέπει να δεχθεί να χρεώνεται με
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ SMS στο κινητό του την εβδομάδα ,για να κερδίσει την
VESPA.Με «δέλεαρ» την VESPA ,ο ανυποψίαστος καταναλωτής αφού έχει
καταχωρήσει στην προβαλλόμενη φόρμα τον αριθμό του κινητού του,
δέχεται SMS από τον αριθμό 54034 WIN AE που του ζητείται να εγγραφεί
και να δεσμευτεί ότι θα λαμβάνει 2 SMS επί 2,07 Ευρώ τη βδομάδα με
χρέωση του ,στο ίντερνετ δεν τον έχουν ενημερώσει γιαυτή την χρέωση,
παραβιάζοντας την υπάρχουσα νομοθεσία σε δύο σημεία
1)Υπόσχονται αρχικά δώρο στον καταναλωτή και εν συνεχεία
ανακοινώνουν χρέωση χωρίς όρια....
2)Αναφέρουν στο Ιντερνέτ ότι ο καταναλωτής θα χρεώνεται με τουλάχιστον
δύο SMS την εβδομάδα χωρίς να προσδιορίζουν τον όγκο των μηνυμάτων
που θα τον «βομβαρδίσουν» εν συνεχεία.
Παρακαλούμε στα πλαίσια της Νομοθεσίας «περί προστασίας των
καταναλωτών»,να ελεγχθεί από σας ,αυτή η πρακτική, η οποία είναι
παραπλανητική, αλλά και να υποχρεωθεί η Εταιρεία WIN AE, , να
σταματήσει αυτή την πρακτική της, εις βάρος των οικονομικών
συμφερόντων ,αλλά και της ψυχολογίας του ανυποψίαστου καταναλωτή.-
13/10/2011
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φαντάζομαι δεν είναι η μόνη εταιρία που το χει κάνει αυτό. Τώρα θα χρειαστεί έναν καλό δικηγόρο για να επιλύσει το θέμα. Και για να μπορεί να οργανώσει την υπόθεση καλύτερα, σίγουρα θα του είναι χρήσιμος ο τιπούκειτος.
ΑπάντησηΔιαγραφή