Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Όταν τσακώνονται τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια

Το επεσημάναμε πρώτοι (κλικ)
Ενδιαφέρουσα η παρέμβαση του Εποπτικού Οργάνου Δεοντολογίας για την διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ των αφεντικών του Σκαι και του Alter της οποίας τη συνέχεια θα παρακολουθήσουμε στις δικαστικές αίθουσες. Αφού με άλλα λόγια, «Όταν τσακώνονται τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια», δηλαδή οι δημοσιογράφοι που υπό τον φόβο της απόλυσης αναγκάζονται να πάρουν θέση με κείμενά τους υπέρ του ενός ή του άλλου αφεντικού.
Ανακοίνωση
«Θλιβερό φαινόμενο που...
πλήττει την ίδια τη δημοσιογραφία, αποτελεί η αντιδικία μεταξύ μεγαλοεκδοτών, που περνάει μέσα από τα Μέσα Ενημέρωσης, τα οποία ελέγχουν. Αλληλοκατηγορίες, «αποκαλύψεις» και άλλα ανάλογα με προφανείς στόχους, δεν εντάσσονται στη λειτουργία της ελεύθερης ενημέρωσης, αλλά ενέχουν στοιχεία που θυμίζουν εκκαθάριση λογαριασμών.
Είναι αυτονόητο πως η οποιαδήποτε εμπλοκή δημοσιογράφων στις πρακτικές αυτές, αντιβαίνει προς τους κανόνες της δεοντολογίας».
Το Εποπτικό Όργανο Δεοντολογίας της ΕΣΗΕΑ
http://enimerosi24.gr

Διαβάστε τι έγραψε πριν μέρες το adena-gr

Ξεκαθάρισμα λογαριασμών , και οι εκτελεστές ρεπόρτερ!

Και να κόψει ο ένας (Μεντιάρχης) τον λαιμό του άλλου, λίγο θα μας στενοχωρήσει.
Αλλά όταν μπαίνουν στην διαμάχη τους οι δημοσιογράφοι για να "εκτελέσουν" για λογαριασμό  των αφεντικών, οι κοκορομαχίες (και η ΕΣΗΕΑ) είναι για γέλια.
Έδειχνε το Alter ανώνυμο-ανυπόγραφο ρεπορτάζ,  για την ρύπανση που προκάλεσε (και) στην  Ασία ο Αλαφούζος λόγω διαρροής πετρελαίου από πλοίο του.
Επειδή πολλοί δημοσιογράφοι δεν ξέρουν την διαφορά πλώρης και πρύμης, να...
τους εξηγήσουμε, ότι τα πράγματα δεν είναι όπως τους έβαλαν να τα "εκφωνήσουν".Δεν είναι αλήθεια, ότι οι ντόπιοι  εγκαταλείφθηκαν στην τύχη τους από τον αντι-οικολόγο Πλοιοκτήτη και Ιδιοκτήτη του ΣKAI, να παλεύουν με νύχια και με γάντια να σώσουν τα καβούρια από το πετρέλαιο.
Σύμφωνα με τους TIMES της TAIWAN (κλικ) το πλοίο AMORGOS (με σιδηρομετάλλευμα) εξώκειλε λόγω κακοκαιρίας στα ρηχά , και τελικά βυθίστηκε.Όντως έγινε διαρροή καυσίμων, αν και τα περισσότερα αντλήθηκαν. Η περιοχή πήρε προκαταβολή το 2001 από την ασφάλεια, 61 εκατομμύρια δολλάρια, και οι Αρχές  κρατούσαν παράνομα και εκβιαστικά τους Έλληνες αξιωματικούς φυλακισμένουςγια μήνες, για να εκβιάσουν κοντά στα 900 εκατομμύρια ακόμα. Ατυχήματα στην θάλασσα γίνονται παντού. Ειδικά στην Ελλάδα  οι  περιβαντολογικές καταστροφές που συντελούνται καθημερινά, είναι κατά πολύ χειρότερες. Οοι ελάχιστες περιπτώσεις  που οδηγούνται στα δικαστήρια (ΑΣΩΠΟΣ), καταφέρνουν χάρις στην συγκάλυψη από τα περισσότερα MOUGA-MEDIA, να παίρνουν απανωτές αναβολές  για ολόκληρες δεκαετίες από την ΔΙΚΑΟΣΥΝΗ.
Για αυτό παρακαλούνται οι  δημοσιοκάφροι που ξαφνικά ευαισθητοποιήθηκαν για το περιβάλλον, να μην υποτιμούν την νοημοσύνη μας  (συγκρίνοντας την με την δική τους), και να πάνε να ...ούν να ησυχάσουμε...
Με αγάπη.
Τέως ναυτικός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου