Η έγγραφη καταγγελία μας προς την Γενικά Γραμματεία του Καταναλωτή είχε τίτλο .
Με 40% κλέψιμο από το ράφι μέχρι το ταμείο, μας εξαπάτησε το Καρφούρ!
και στοιχειοθετούσε και περιέγραφε την εξαπάτηση του Carrefour, που ενώ στο ράφι (για την ακρίβεια στη συσκευασία) η τιμή της μελιτζάνας ήταν 1.15 το κιλό, στο ταμείο χρεωθήκαμε 1,70 (δηλαδή κάπου 40%) πάνω. Την επόμενη μέρα, σαν κάποιος να "σφύριξε" στο κατάστημα ότι έχει γίνει καταγγελία, και πρωί πρωί εξαφάνισαν όλες τις απούλητες συσκευασίες, κι άφησαν μόνο τις χύμα μελιτζάνες Κρήτης με τιμή 1,41 το κιλό.
Σύνηθες φυσικό κι αναμενόμενο ήταν να μην δούμε καμιά απάντηση η αντίδραση από την Γραμματεία του Καταναλωτή. Ακόμα κι αν...
κάποτε στείλουν κάποιο ελεγκτή, αυτό θα συμβεί μετά από πολυυυύ καιρό, όταν δεν θα υπάρχουν ούτε σπόροι μελιτζάνας στα ράφια, οπότε η αναφορά θα λέει ότι "δεν εντοπίσθηκε καμία παρανομία".Έχουμε πάψει να ελπίζει ότι κάποτε αυτή η Διεύθυνση υπό το κ.Σπυράκο θα προσφέρει το παραμικρό στους καταναλωτές.
Σήμερα, που ξαναεπισκεφθήκαμε το κατάστημα (χάρις στα κουπόνια του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ) παρατηρήσαμε ότι οι οι ίδιες χύμα Μελιτζάνες Κρήτης από τα 1,41 πέταξαν στα 1,68 το κιλό.Ίσως πλάκωσε βαρυχειμωνιά στην Κρήτη και δεν ακούσαμε τίποτα στις ειδήσεις.
Ίσως όμως το κουπόνι της εφημερίδας είναι το δόλωμα.
Οι καταναλωτές-αναγνώστες θα κρίνουν , και θα το δούμε στη κυκλοφορίας της εφημερίδας την επόμενη βδομάδα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου