Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Σημείωμα σχετικά με την επίσημη υποψηφιότητα του Χρήστου Παπουτσή

http://www.taxalia.blogspot.com/

Κο Χρήστο Παπουτσή
Αθήνα.
Κε Παπουτσή,
Σήμερα έμαθα οτι καταθέσατε και επισήμως την υποψηφιότητά σας για τη θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.Πρέπει να σας εξομολογηθώ οτι μόλις το μετέδωσαν τα μέσα συγκινήθηκα μέχρι δακρύων. Ήταν τόση η αδημονία μου να καταθέσετε την υποψηφιότητά σας  που πραγματικά δεν μπορούσα να κοιμηθώ πολλά βράδια. Η  γυναίκα μου..
μάλιστα , με απείλησε οτι άν δεν αφοσιωθώ στα συζυγικά μου καθήκοντα την επόμενη εβδομάδα θα κατέθετε αγωγή διαζυγίου. Ευτυχώς κ.Παπουτσή που όλα πήγαν καλά και απεφεύχθη την ύστατη ώρα ένα δεύτερο διαζύγιο μου.
Υπ'αυτήν την έννοια Κε Παπουτσή είστε ο ευεργέτης μου και σας ευχαριστώ.
Σημειώστε σας παρακαλώ οτι  θαυμάζω εκτός απο το παράστημα και την ομορφιά σας  για την ευφυΐα σας .Μεταξύ μας εδώ που τα λέμε δεν επρόκειτο να βγείτε βουλευτής στο αιώνα τον άπαντα, αλλα με την δημοσιότητα που θα σας ''λούσει'' η διαδικασία  εκλογής ,έχετε την εκλογή βουλευτού στο τσεπάκι σας. Εξ'άλλου ποιός θυμάται μετά απο τόσα χρόνια την τραγωδία στο  ''ΣαμιναExpess'' και του πνιγμένους στην Πάρο.(στο κάτω-κάτω άς ήξεραν να κολυμπούν καλύτερα).
Κε Παπουτσή ένας δημοσιογράφος στο διαδίκτυο σας απεκάλεσε ''πονηρό'' για την εν λόγω κίνησή σας. Νομίζω οτι σας αδικεί κατάφωρα ! Μάλιστα σκέφτομαι να διαμαρτυρηθώ με επιστολή μου απόψε το βράδυ. Δεν είστε πονηρός .
Κατα την άποψή μου είστε μεγάλη ''κουφάλα'' που λέει κι' ο ταπεινός λαός.
Τα ψίχουλα από το Παπανδρεϊκό τραπέζι μπορεί να είναι αποφάγια αλλα δεν είναι ότι κι’ότι!
 Οχι μόνο θα σας ψηφίσω στις εσωκομματικές εκλογές που έρχονται αλλα μου'ρχεται και να σας μαγειρέψω λόγω σαρακοστής με κρεμμύδια στιφάδο.Και ξέρετε γιατί Κε Παπουτσή ;  Γιατί δεν είστε απλά πονηρός  είστε  σουπιά !
Μετά τιμής
Γιάννης Γιαννόπουλος
Θεσσαλονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου