Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Με ένα απλό τηλεφώνημα μπορούν πλέον να καταγγέλλουν οι πολίτες, ισχυρίζεται ο ΕΦΕΤ!

Περίεργο γιατί όταν  εμείς κάναμε καταγγελία με e-mail για περιέργα  ελαιόλαδα του Καρφούρ,  μας ζήτησαν μέχρι και αριθμό Φαξ για να την κάνουν δεκτή (και δεν)...Με ένα απλό τηλεφώνημα μπορούν πλέον να καταγγέλλουν οι πολίτες τις περιπτώσεις αλλοιωμένων τροφίμων που μπορεί να εντοπισθούν στην αγορά.
Ο ΕΦΕΤ ενισχύοντας το κέντρο λήψης αναφοράς προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής 11717, όπου μπορούν οι πολίτες να τηλεφωνούν για να αναφέρουν περιπτώσεις τροφίμων με πρόβλημα.
Η...
χρέωση για την κλήση προς τον πενταψήφιο αριθμό κοστίζει μία αστική μονάδα ανεξάρτητα από την περιοχή του καλούντος. Ήδη έχουν υποβληθεί μέσω της γραμμής 200 αναφορές από καταναλωτές, οι οποίες έχουν ήδη αξιολογηθεί και διαχειρίζονται στα αρμόδια τμήματα του ΕΦΕΤ. Πάντως το τελευταίο διάστημα με αφορμή και την οικονομική κρίση έχουν σχεδόν διπλασιασθεί οι περιπτώσεις ακατάλληλων τροφίμων που διατίθενται είτε σε εστιατόρια είτε σε καταστήματα. Πολλοί επιτήδειοι εξάλλου βρίσκουν ευκαιρία με την κρίση να αυξήσουν τα έσοδά τους πουλώντας φθηνά τρόφιμα αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου