Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΑΙΣΧΟΣ: Χέρι στα λεφτά του ΕΣΠΑ "υπερ" των Καταναλωτικών Οργανώσεων.

 Με εξαίρεση κανα 2 από αυτές , όπως η Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Κρήτης, οι περισσότερες όχι απλώς είναι ΜΚΟ σφραγίδες, αλλά δεν τις ξέρουν ούτε τα μέλη των "Διοικητικών τους συμβουλίων". Ακόμα κι αυτές οι ρημάδες οι ιστοσελίδες τους, εκτός από την μηδενική επισκεψιμότητα, έχουν πιάσει αράχνες,  μιας και σπάνια ενημερώνονται. Ενδεικτικά , είχαμε το ΙΝΚΑ, και μετά μας προέκυψε και το ΝΕΟ ΙΝΚΑ το οποίο από την περασμένη χρονιά έχει προσθέσει μόνο 3 αναρτήσεις-ειδήσεις. Σε αυτούς όλους λοιπόν τους ημέτερους σωτήρες μας, που έτσι για την τιμή των όπλων δεν εμφανίστηκαν  ούτε μια φορά να στηρίξουν το κίνημα της πατάτας, ο Χλιδάτος Γ.Γραμματέας του Καταναλωτή, θα τους μοιράσει απλόχερα 2.000.000 ευρώ από....
το Ταμείο του ΕΣΠΑ. Ξέρετε αυτό που μας δίνουν οι Ευρωπαίοι για την Ανάπτυξή μας. Τώρα πως ακριβώς ένα τσούρμο αργόσχολοι και παντελώς αδιάφοροι για τα Καταναλωτικά Θέματα (από ότι έχει δείξει η απραξία τους) θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη μόνον ο Χρυσοχοϊδης που το υπέγραψε ( πριν μας  αδειάσει την γωνιά από το αρμόδιο Υπουργείο) ξέρει.
Α ναί και Οι Ευρωπαίοι που θά ρθουν αργότερα βα ζητήσουν τα λεφτά τους πίσω.
Διαβάστε
Θέμα: Ενίσχυση Σχεδίων Δράσης των Ενώσεων Καταναλωτών από το ΕΣΠΑ
Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Δημήτρης Σπυράκος προέβη στην ακόλουθη
δήλωση:
«Στο πλαίσιο της εξεύρεσης πόρων για τη στήριξη του έργου των Ενώσεων
Καταναλωτών η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, σε συνεργασία με την Ειδική
Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα και
Επιχειρηματικότητα (ΕΣΠΑ), ολοκλήρωσε τις διαδικασίες για τη δημιουργία
εξειδικευμένου προγράμματος. Η υλοποίηση ξεκίνησε ήδη την 1η Μαρτίου 2012 και
το έργο φέρει τον τίτλο «Ενίσχυση Σχεδίων Δράσης των Ενώσεων Καταναλωτών». Η
σχετική πρόσκληση έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο (www.efpolis.gr,
http://epan2.antagonistikotita.gr/uploads/92_GGK_INVIT.pdf.)
Σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται από το διαχειριστικό πλαίσιο του
ΕΣΠΑ και με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης της πράξης το 2015, θα διατεθούν στις
Ενώσεις Καταναλωτών, σε δύο τουλάχιστον κύκλους προκηρύξεων, το ποσό των
2.000.000€ με στόχο την υλοποίηση ενεργειών:
α) συμβουλευτικής υποστήριξης, πληροφόρησης, εκπαίδευσης και
ευαισθητοποίησης των καταναλωτών σε θέματα λειτουργίας της αγοράς,
δικαστικής εκπροσώπησης των καταναλωτών και προάσπισης των δικαιωμάτων
τους,
β) προώθησης και προστασίας των δικαιωμάτων και των συμφερόντων τους ως
καταναλωτές ευαίσθητων πληθυσμιακών ομάδων (όπως ΑΜΕΑ, νέοι, γυναίκες,
πολύτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.)
γ) προώθησης της βιώσιμης κατανάλωσης, της περιβαλλοντικής συνείδησης σε
σχέση με την καταναλωτική συμπεριφορά και της προστασίας του
περιβάλλοντος,
δ) υποστήριξης υπερχρεωμένων νοικοκυριών για την αξιοποίηση του νόμου
3869/2010 για την ρύθμιση των οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Κάθε Ένωση Καταναλωτών που είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο των Ενώσεων
Καταναλωτών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή μπορεί να υποβάλλει μέχρι
δύο (2) προτάσεις ανά κύκλο προκήρυξης, εκ των οποίων μία ως αποκλειστικός
δικαιούχος και μία σε συνέργεια με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών και να
χρηματοδοτηθεί, εφόσον οι προτάσεις αυτές :
α) έχουν αυτοτέλεια σε σχέση με τη γενικότερη δραστηριότητα της Ένωσης
Καταναλωτών
β) είναι εξειδικευμένες και διαθέτουν τεκμηριωμένο σχέδιο υλοποίησης με
συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα
γ) έχουν σαφή και αποτιμώμενα αποτελέσματα
Ας επισημανθεί ότι οι πόροι των ενώσεων καταναλωτών από τον κρατικό
προϋπολογισμό είναι πλέον ελάχιστοι. Με την υλοποίηση του προγράμματος, στη
δύσκολη περίοδο που διανύουμε, θα αξιοποιηθούν αποτελεσματικότερα τα μέσα
και η δυναμική που διαθέτουν οι Ενώσεις Καταναλωτών για την προάσπιση των
δικαιωμάτων και των συμφερόντων του καταναλωτικού κοινού. Οι δράσεις που θα
στηριχτούν από το πρόγραμμα θα επιτρέψουν στις ενώσεις καταναλωτών να
ισχυροποιηθούν, να εδραιώσουν την κοινωνική τους αναγνώριση και αποδοχή, να
αποκτήσουν τις αναγκαίες υποδομές, να αναδείξουν το ρόλο τους για την
αποτελεσματική εποπτεία της αγοράς, να επιτύχουν μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση
και ενεργοποίηση των καταναλωτών, προκειμένου αυτοί να διαφυλάξουν ή και να
ανακτήσουν την αγοραστική τους δύναμη, επηρεάζοντας σε όφελος των
συμφερόντων τους τις εξελίξεις στην αγορά.».
Μπαρμπούτσαλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου