Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Επιτροπή εφοριακών ελέγχει αν… καθαρίζεται το υπουργείο Οικονομικών

Τις προάλλες, στο υπουργείο Οικονομικών είχαν αποφασίσει να συγκροτήσουν ειδική, τριμελή επιτροπή, για να αποφασίσει αν πρέπει να αντικατασταθεί ένα φωτοτυπικό μηχάνημα !

Αυτή τη φορά, η επιτροπή έχει ένα... μέλος και δύο αναπληρωματικά, ένα όμως εκ των οποίων θα εκτελεί χρέη γραμματέα. Σκοπός της είναι η «παραλαβή του καθαρισμού του κτιρίου του υπουργείου Οικονομικών», δηλαδή «να πραγματοποιεί ελέγχους προκειμένου να διαπιστώσει εάν πληρούνται όλοι οι όροι της σύμβασης».

Μέχρι εδώ, όλα καλά. Ασφαλώς και πρέπει να υπάρχει έλεγχος για την πρόοδο οποιουδήποτε έργου και την εκτέλεση οποιωνδήποτε υπηρεσιών, που ανατίθενται σε ιδιώτες. Όχι, όμως, σε εφοριακούς, ειδικά όταν προέρχονται από τη Διεύθυνση 13, που αφορά στη φορολογία κεφαλαίου. Δηλαδή, στους ελέγχους και την εποπτεία για τη δήλωση των ακινήτων και την καταβολή των φόρων για αυτά !

Ποιος ο λόγος να απασχολούνται εφοριακοί σε αυτή την επιτροπή, με την υποχρέωση να συντάσσουν κάθε μήνα «το πρακτικό παραλαβής υπηρεσιών» ; Χρειάζεται φορολογική εξειδίκευση για να κρίνει κάποιος αν το κτίριο καθαρίζεται σωστά ; Για να εισηγηθεί την περικοπή ποσοστού «μέχρι και 50% και όχι λιγότερο από 10% της μηνιαίας αποζημίωσης ή να καταγγείλει τη σύμβαση σε περίπτωση μη συμμόρφωσης», όταν διαπιστώνεται πλημμελής εκτέλεση καθηκόντων;


Μάλιστα, το γεγονός ότι η επιτροπή συνεδριάζει – σύμφωνα πάντα με την απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Παντελή Οικονόμου – «εντός του ωραρίου εργασίας» (και ορθώς, για να μην αποτελεί δικαιολογία για καταβολή υπερωριών), σημαίνει πως τα μέλη της θα απασχολούνται από το ελεγκτικό τους έργο.

Το γεγονός ότι ένα από τα δύο αναπληρωματικά μέλη, που ήταν εφοριακός, είναι πλέον από τον κλάδο μεταφραστών, δεν ελαφρύνει τη συγκεκριμένη απόφαση από το λάθος του περιεχομένου της.

Του Νεκτάριου Νώτη από το www.24h.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου