Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΣ : ΙΜΙΑ 96



20120129-181617.jpgΑντιπλοίαρχος Αντιπλοίαρχος Σημαιοφόρος
Χ.Καραθανάσης Π.Ν Π. Βλαχάκος Π.Ν. Ε. ΓιαλοψόςΠ.Τ.
Δεν σου ζήτησαποτέ τίποτα…. Δεν σου είπα ψέματα ποτέ…δεν σε οδήγησα σε εξαθλίωση ποτέ…
Μάλλον εσύ μου ζήτησες…θυμήσου…αιώνες τώρα όλο ζητάς…και εγώ πρόθυμα χωρίς αντιρρήσεις
έδωσα τα πάντα για σένα…να είσαιεσύ και τα παιδιά σου ελεύθερος…να είσαι αξιοπρεπής και
δυνατός.. Για σένα έδωσα το πιο πολύτιμο πράγμα που έχει ο άνθρωπος…Την ίδια του την ζωή…
Κομμάτια από...
την σάρκα μου θα βρεις παντού…Σε όλα τα Άγια χώματα αυτής της πολύπαθης χώρας
Στα Άγια νερά του Αιγαίου…με κομμάτιαζαν και εγώ εκεί…χωρίς να λιγοψυχήσω…χωρίς να κάνω βήμα
πίσω… για σένα για τα παιδιά σου…για το έδαφος, τις θάλασσες, τον αέρα αυτής της ευλογημένης
Πατρίδας… Πάντα μπροστάρης των αγώνων της αιώνες τώρα… δυστυχώς εσύ με είπες


αντιπαραγωγικό…με χλεύασες… Δεν σου ζητάω να μου δώσεις το παραμικρό… πως θα μπορούσα
άλλωστε… ήξερα τι θα συναντούσα από τότε πού φόρεσα την τιμημένη στολή του Έλληνα Αξιωματικού…
Κοιτάψηλά τον ουρανό και θα με δεις…. να πετάω και το κορμί μου να διαλύεται από τις απίστευτες
δυνάμεις που εξασκούνται επάνω του…ίσια την μάτια και θα με δεις στη θάλασσα να φυλάω τα ιερά της…
Κοίτα τα θεϊκά βουνά και θα με δεις να φυλάτω το σημείο… δεν ξέρω τι πάει να πει κρύο βροχή χιόνι…
Και βγές και πες το παντού…να το ακούσουν όλοι και να αισθανθούν δυνατοί και πάλι…να το
ακούσουν οι εφιάλτες της Πατριδας και να ανησυχούν… ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΥΛΛΑΤΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ…
Ένα πράγμα άσε με να ζητήσω από σένα…
Δεν είναι μεγάλο…δεν είναι μοντέρνο…μάλλον είναι ένα τίποτα… μερικά λεπτά από την μνήμη σου
δώσε μου…ελάχιστα λεπτά… άλλωστε τι σου κοστίζουν:…τίποτα…. Δώσε μου ελάχιστα λεπτά
από την μνήμη σου και σκέψου… την ημέρα εκείνη του Ιανουαρίου που χάθηκα στα βαθιά
νερά του Αιγαίου… Για έναν σκοπό έφυγα… Σκέψου ελάχιστα…Και αν σου βγαίνει άσε να
φύγει ένα δάκρυ από τα μάτια σου…Για εκείνη την μαύρη νύχτα… Δεν σου ζητώ τίποτα…Μόνο
για λίγα λεπτά να με θυμηθείς….
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου